Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Hantaran & Majlis Perkahwinan Along Cham dan Zila

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

14 comments

  1. Tahniah…. semoga berkekalan…

  2. Yang aku pelik, Along yang kawen, apsal mawi n ekin berpegangan tangan dan lebih sudu dari kuah tuh??konpius??

  3. PASANGAN POYO TERASA RASA CAM DIORANG PULAK YG KAHWIN SIAP PEGANG2 TANGAN LAGI. EEEEEE MELUAT.

  4. PERASAN PASANGAN POYO NI MEMANG LEBIH SUDU DARI KUAH PEGANG2 TANGAN BAHAGIA LA KONON

  5. laaa… tangan ekin tuh berat agaknyer.. mintak tolong hasben dia pegangkan…

  6. aii psgn halal pegang tgn pn korunk bising ka?ak respek kt mawi n ekin,ni baru tol dr artis or org biasa pegang2 tgn ank dara org or bini org lain kn lg besar fitnahny?mntg2 dorunk public figure..ak pn pgg tgn laki ak smpai ank ak sume da bsr2 pn..ni la yg digalakkan dlm islam,suami isteri perlu sntse romantik slagi xketerlaluan kt public.to along n zila,hope korunk contohi bff u allz k..jgn time lom nikah syok pegang2 da halal xmo pegang..haru biru la jwbny..n kalo ley zila ko contohila ekin,pas kawen bnyk perubhn positif..lantak ap org nk kata yg pnting allah lg taw hati kita..

  7. dorg nk tnjk pasangan bahgia la tu..

  8. bukan org nak kata ekin n mawi tu poyo ke ape… ni kan majlis along n zila… so kalo mawi jadi pengapit pn, ekin lebih manis kalau berdiri belakang sikit dr mawi… sbb dia kan mengiringi rombongan lelaki… bagi la peluang pd raja sehari kn… kalo keluarga kite menghantar pengantin pn, selalu nye, lelaki2 akan berdiri depan n pompuan kat belakang kan… xkesah ekin nk ikut mawi ke ape, tp biar sesuai kn diri dgn majlis… mawi mmg patut bwk ekin ke semua majlis, cume pembawakan diri di majlis orang tu lebih penting…

    it just a penny of my thought…

  9. aah la…nympah tul…dh kte g kndri org…xyahla nk lbh sudu dr kuah…nmpk mcm pengntin twu diketepikan jew…

  10. AKU SETUJU NGAN GLEE…

  11. tahniah 4 both of u…doakan saye dpt merasa alam perkahwinan jgk erk..amin..

  12. Semoga pooh girl dapat jumpa pooh boy and kawenn.. Lepastu ajaklah pulak mawi and ekin jadi pengapit. Conform takda org nak tgok pooh girl and pooh boy.. hehehe.. aku pun romantic gak dgn hubby tapi beradatlah bila gi kenduri org len.. Lainlah kalau bukan pengapit.. Aku suka gak pegang tangan hubby duk kat belakang pengantinlah.. mawi n ekin.. kalau ko baca artikel ni.. jangan over…. ti baik2 org wat dek jadi len lak.. ada faham??

counter statistics