Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Gambar hari jadi Norliana Samsudin

Gambar hari jadi Norliana Samsudin

Norliana Samsudin atau dikenali sebagai Yana, alah yang dulu couple dengan jejaka pelat, Pierre Andre tuuu. Dia baru saje menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-26 pada 25 September lepas. Ramai juge rakan artis yang hadir, antaranye Shaheizy Sam. Lagi gambar majlis ulangtahun kelahiran Yana di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

10 comments

  1. yup! sokong! bukan mcm pashajejai tu. smbt kt kelab. dala mrokok. jgn la kawen ngn die. nt anak ade potensi jadik cacat atau downsindrom.

  2. dulu aku rasa yani ni tembam, sekarang dah nampak cekung sikit. sakit ke?

  3. Zon Melayu Boleh

    Cun jugak awel nie..aku nak..hihihi..

  4. aku knal dia ni.. dia jek x knal aku…s
    makin kurus dia ni.

  5. ooooii..bile nk balik yong peng kutip biji sawit cam dulu!!! x kn dh lupe kt kwn2 yg sama2 keja kt estet pas spm dulu..

  6. cun gila ar dia ni..mmang ak sayang
    hehe

  7. cantik ya awk …..

counter statistics