Wednesday , July 18 2018
Home / Gossip Panas / Gambar Harun Salim Bachik peluk Liyana Jasmay

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

9 comments

  1. kite mmg digalakkan mengeratkan silaturrahim tp harap2 berpada2 lah..

  2. peluk macam anak sendiri pun tak boleh dan hukumnya tetap haram. bodoh, babiii

  3. asal liyana yang happy gile dapar peluk dia. liyana peluk lagi erat. ntah pape budak tu.

  4. eh citer ni layan gak.. teknik pengambaran dia seriously professional not like other malay films. u guys shud watch this film.

  5. sedapnya dapat peluk…

  6. xmalu toi nk pelok2 mcm tu..wlpn dlm cte as ayah pn..jgn la smp mcm tu..tu bkn muhrim..bengong punye filem..memalukan jer..!!xtau adab dose ke ape..nk filem meriah n untung halal haram sume dilupekan..tu la artis2 mesia..pengarah ke same je!!

  7. mamat tu kan dah jd pengerusi apa tah..y seni2 tu…bakal kaya tu..
    stakat umur..apa la sgt…bung mokhtar leh kawen ngn zizie ezzette what??ada duit..smua leh dpt artis maa……

counter statistics