Thursday , December 18 2014
Home / Dunia Artis / Gambar hiasan dalaman mahligai Mawi Ekin

Gambar hiasan dalaman mahligai Mawi Ekin

1

Lagi gambar menyusul…

2

3

4

5

6

7

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

47 comments

  1. umah titik peluh suara mawi…+ umah titik peluh gedik ekin!
    hahahaha…..

  2. akal..aku setuju sgt

  3. dari umah flat ke istana orang!

  4. bese la mawi kan kaye raye mane ekin xnak..hahaha..kawen2 terus idop mewah..tp mawi ni mmg poyo gle..gaye ckp mcm blagak jer..tau la dh kaye tp toksah la poyo gler..nyampah tgk nye..

  5. cuci kaki je si bini dia ni…umh mak dia xde pn grand cmni..huhu

  6. alhamdulillah…dah rezeki dia. insyaallah rezeki kite sok2 mana le kite tahu, so jgn le ade berbau PHD erk.
    ade org kate ekin pun dah terikut2 pakai tudung nmpk jambul alal2 Dato' Siti, tp xpenah laks aku nmpk… gmbr mek nik sayyidah tu ade aaa. klu stakat pesen kat luar tu tp pakai tudung lain kat luar tu ok aaa, jgn le smpi nmpk jambul tuh…tu bertudung je, tp x tutup aurat…

  7. nk tunjuklah tu set bilik tido dia design Versace!
    aku geli betul nk bergambar cium2 ni…mmglah dah kawin….hormatlah sikit budaya timur…kalau dah xtau malu nk tunjuk romantik sgt, letak je katil tepi jalan bagi sume org tgk…
    mawi berduit, wiwi syg….mawi bankrap, wiwi melayang!!!hahaha…sian dpt bekas kerabat.

    • SOKONG bee a.w. mana pergi budaya timur kita. Nanti jadi cam seorang artis tu masa baru2 kahwin ambil gambar je cium sana cium sini peluk depan peluk belakang siap dukung lagiii. Last2 bercerai padan muka. Menunjuk sesangat riak la tu. Aku pun geli.

  8. tang cium, dagu ekin jd pnjg
    hahahaha

  9. PHD??????
    PERASAAN HASAD DENGKI) KAT MAWI Kahkahkahkah
    GOLI HATI DEN
    MENYAMPAH ADALAH

  10. Bergaya x sepadan dengan taraf.

  11. perghh..
    mewah sgt ni..
    ;)

  12. apa tujuan bergambar dirumah mewah2…adakah untuk menunjuk2…dalm islam kita tak dibenarkan berlebihan apatah lagi membuatkan hati si fakir bersedih atas kekurangan mereka…besederhanalah..

  13. Sape dlm dunia ni x nak rumah mewah… kalau x dak tandanya tak normal. Apakan daya dah x tercapai akal ku hu..hu..hu..

  14. udah2 le 2 kutuk org… korang kutuk2 pon x dapat apa pon..
    doaka je mereka bahagia… sbb satu kali korang burukan org seribu kali org akan burukkan korang…. mu hasabah diri..

  15. da tu rezki die..x baik kite kondemkan die..sekurang-kurangnye mawi dpt memberi kehidupan n sinaran dalam keluarga die yang selama ni hidup dalam kesusahan..kalau kite bersikap dengki @ cemburu x elok kan..so cube jgn ambil tahu hal org yang ganggu hidup kite..kalu korang duk sibuk kutuk2 die, die ttap hidup bahagia n senang..korang x rase bodoh ke kutuk2 org y x kenal langsung korang tu

  16. MAWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  17. semoga ikin&mawi dikurniakan cahaya mata yang sihat & comel & dan bertambah-tambah lagi rezeki^_^

  18. kesian mawi&ikin kena kutuk

  19. huhuhuhuhuhuhuhu :(

  20. nti korang lak yg kena kalo kutuk2 orang tau kalau kena pdn muka :P

  21. KENAPE KEPALA BOTAK

  22. alhamdulillah, mmg dah rezki mawi n jodoh die.cume x boleh nafi dah,hakikat sebenar suare mawi memang burok,sesuai la dgn ikin yg langsung x cantek tu.syukurlah mawi sempat kumpul harta sebab skrg dah x laku.huahuahua…(kesian dgn ina, ex tunang mawi,apepun bguslah ina da dapat pengganti jauh lbh baik)….:p

    • setuju ngan yoyo….. Suami ina jauh lebih baik dari mawi.
      skurang2 nya suami ina berjaya membentuk ina menjadi isteri solehah. Ibu mithali dan yg pasti Syurga sudah tentu. Sejuk hati mak n ayah ina bila dapat menantu yg boleh membimbing anaknya hingga ke syurga….
      klau ina n mawi kawin lum tentu ina jadik isteri solehah n ibu mithali sebab duk nak tayang badan isteri dengan pakaian ketat2. tudung hanya tuk fesyen.

      • syurga neraka tu kerja tuhan bukannya ditentukan oleh manusia..hal ina kahwin takde kena mengena dengann Mawi. Ade Mawi kisah????? hidup kita sendsiri yang tentukan ..jangan suka membanding dan menyakit hati…kalau niiat tu tak elok baik pendamkan saja tak yah tulis kat sini tambahh dosa je.

        <3

    • awak tu cantik sangat ke….dia cantik ke hodoh tu kerja tuhan…menghina dia tu bermakna menghina kurniaan tuhan…cakap macam orang tak beragama

  23. BERLAGAK NAK MAMPOS JANTAN NI…MELUAT AK…elok la die kepala botak,bini die dagu panjang…sesuai gituuuuuuuuuu….haha

    • sesuai tak sesuai kau tengok dia kisah ke? yang penting bahagia… yang kau dengki tu pasal?

  24. semua yang bagi komen negatif dalam ni, pasti semuanya yang PHD. tak terfikir ke, lepas mengutuk tu.. bila plak nak mintak maaf… muhasabah diri sendiri.. dah rezeki orang.. rezeki korang plak camana?
    :D

    • betul tu…suka sangat berdengki…Mawi tu ada hutang ke dengan diorang tu…PHD.tak boleh tengok orang bahagia.

  25. kenapa la sedap sgt mengata orang. sempurna sgt ke awak tu? rezki Allah yang beri. Samada Dia nak bagi atau tarik sesuatu nikmat tu, takda siapa dapat menghalang. Awak mengata mawi kepala botak, ekin dagu panjang, sekali Allah cacatkan awak apa awak nak kata? Sedarlah setiap manusia itu pasti ada kekurangan dan kelebihan..wallahualam

  26. ntahapapantahh korang ni…samala ngan Mawi nih…apa tujuan nak amik gamba cegini…ntahapapantah…

  27. Mmg kita kena support malaysia punyer product..tp kita ada hak dapatkan barang berkualiti..jgn sebab nk tunjuk anak jati malaysia, tergadai lark nyawa..kalau betul bermasalah, awal2 dh ade problem, baguslah..boleh dieorg buat penambahbaikan.

  28. mawi dgn ikin pon x nak tunjuk sangat rumah dia, tapi kalu pikir positif x salah dia bergambo mana tahu dgn cara tu dia blh naikkan semangat orang lain yang inginkan kejayaan dalam hidup dia org. aku ni x minat sangat pada artis nak kata benci pon x, nak kata suka pon x. tapi kalu dah mengata org lain x baik tau.
    ingatlah kalu satu ari nanti kita berjaya mcm mawi dgn ikin org lain plak kutuk dan ngata kita.. time tu ape rasa dan perasaan kita?

  29. Salam…. napalah engkorang nak bg komen negatif nie.. x pyhlah nak tgk mawi klu x suka. bknnya mawi pksa pun sruh tgk, muka n rmh dia. Wat bnyk dosa engkorang n mawi plak yg dpt pahala bab dikutuk2…

  30. iye betul tu. Sebelum mengeluarkan komen, singgah dulu kat akal dan iman. Mengata ni memang seronok. Tapi ingat2 le dosa. Ambil cermin dan muhasabah diri, mungkin kita lebih banyak kekurangannya cuma kadang2 tak nak mengaku. Jadi bila orang dapat apa yang kita tak dapat mulalah datang perasaan dan fikiran yang tak baik…. Apalah salahnya mendoakan kebaikan untuk orang lain, insyaAllah satu hari org lain pula yg akan mendoakan yg baik2 untuk kita. ALLAH kan Maha Adil….takkan dah lupa kot…

  31. semoga mawi n isteri sentiasa berbahagia…

    • np la hampa duk kata2 dua artis tu hmpa semua nie baek sgt ka?biaq p lah kat dpa..yg hampa duk panas pasl pa…artis tu ada kacau hampa ka…

      mawi ekin….semoga hampa brdua bhgia sllu<3^_^

  32. kenapa manusia suka kutuk sesama islam…rezeki yg allah turunkan pada sesorang tukan diatas kehendak ye..sepatut ye kita sesama islam mendoakan kebahagian pd manusia tu…bukan keji mengeji…org yg suka mengeji kelebihan sesorg tu hati ye dah diselaputi arang yg hitam…busuk seperti bangkai…dgn allah kita blh mtk ampun tapi mtk maaf dgn manusia kalau org tu tak memaafkanye…jawab ye..aok org fikirla sendiri….adakah allah akan mengampunkan ye…jagala tutur katamu dg sopan…kata2 yg keluar dari mulut tu sudah jelas mencerminkan peribadi sesorg tu….baik atau buruk..ok kkk

  33. Segala yang baik datangnya dari ALLAH yang datang dari diri kita sendiri….Yang baik jadikan panudan/ikutan yang buruk jadikan sempadan…..

counter statistics