Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Hot Ikram Dinzly dan Zeyna Ibrahim

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

14 comments

  1. name p0n zeyna=zina…

    gtew~

  2. majalah mangga=playboy malaysia
    artis2 busuk je yg nk majalah mangga u interview dorg…majalah yg xde kualiti, merosakkan minda masyarakat je…xde dlm pasaran pun xpe..

    • aku sokong 100% ngan ko babygurl…
      merosakkan maruah bangsa sendiri,:@
      apatah lagi jikalau artis itu berbangsa Melayu, agamanyer pulak dah tentunya Islam..
      merosakkan lagi akidah artis kat Malaysia ni yang dah tentunya pemikiran diorang ni agak jahil tentang agama (Nauzubillah)

  3. Enter text right here!btol3x…..majalah mangga nir xyah de dalam pasaran pun xpe
    suka sangat bergambar aksi2 yang x senonoh….boikot je majalah mangga nie

  4. prnah jgk bace mjalah mangga ne.. stiap kluaran msti terselit jgk psl nsihat2, crita2 yg b'unsur pdoman agama..tp ader jgk trselit gmbar2 yg '…..' dasar majalah hipokrit!!!!!

  5. awek ni, aku kenal dia bkn sbb dia tu blakon ke apa ke…slalu tgk gambo dia lam blog2 aaa bersosial, clubbing etc… tatau aaa mangga ni, zaman dulu2 masa memula kua, majalah mangga ni byk gambo 'komik'… la ni..tatau aaa

  6. bese la..majalah mangga lbh dikenali sbg majalah lucah n wartawan sume mkn duit x elok je cara bekerja..ambik gambo seksi sane sni..igt halal ke?

  7. Pa iyerrr cam tak bersalah jer gambar cam tuh ….. =/

  8. mak ai betis berkarat

  9. aku xtau nk k0men pe..aku rasa..biar la pe diowg nk wt..dunia diowg hepi..akhrat kelas tima la dk besentuhan cm 2!

  10. kwn aku cite iqram ni Gboy, tataula btol ke x. so kalo dpt bgambo cani, at least dpt tutup rahsie, maybee???

  11. diaorang ni x malu ker mak ayah, sedara mara tgk. apa la…bukannya dilahirkan tanpa sedara mara!

  12. dari dulu lagi Mangga keluarkan gambar2 camni. cemar image malaysia sebagai negara majority agama Islam. pe bende ar.. zeyna ngan iqram ahaha they probably fucked after the photo shoot

counter statistics