Wednesday , October 1 2014
Home / Dunia Artis / Gambar Intan Azura

Gambar Intan Azura

intan-azura3

intan-azura2

intan-azura1

intan-azura4

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

16 comments

  1. nie lagi satu…

    kapir laknat…

    dalm melodi siap puji2 allah..

    tapi suruhan Nya ko x laksanakan pun…

    kalau ko ade dalam zaman sahabat2 nabi…

    bawak taubat lah dee…

    mati x tau bile…

    x malu kat allah dan rasul ke?

    kurang2..

    malulah kat keluarga hang 2…

  2. Cantik..berbakat… x gedik. gossip liar ntah apa2,,, jarang dgr… soalannye… bile nk tamatkan zaman solo Intan?

  3. x pki xdedah dade xbleh gamok nye org skg ni..

  4. hmmm…. pandanglahhh lihatlahhh

  5. sedap kalo pakai jubah

  6. bagi nasi ayam satu…ayam sy nk bhgian dada ye…kalo boleh byk isi mcm gmbar diatas..minum air kosong je la

  7. gebunya dada..ketiak..

  8. lagi cantik dan ayu bila tubuh badan ditutup,nampak berseri lagi.

  9. intan cantik……..!! artis mmg pkai camni yerk??

  10. wow..tgk lengan dah tau dah, tpt lain pun mesti tembamm..body best

  11. gambar intan cantik2 belaka….
    saya suka intan…

  12. sudi ke intan jadi isteri saya????tapi say muda lagi.baru 24.umur takde masalah kan

  13. sudi ke intan jadi isteri saya.tapi umur saya baru 24.takde masalah kan

  14. teringin nk romen ngan die

counter statistics