Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Intan Sarafina pregnant anak kedua

(Gambar) Intan Sarafina pregnant anak kedua

Baru-baru ni Intan Sarafina telah hangout bersama-sama rakan-rakannya dan melalui galeri yang diupload olehnya tempoh hari, kami mendapati badannya kini sudah berbadan dua! Difahamkan Intan Sarafina kini telah mengandung anak yang kedua. Tahniah kepada pasangan ini. Lagi gambar Intan pregnant bersama suaminya after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

11 comments

  1. baguslah bina keluarga bahagia. semoga berkekalan hingga ke akhirnya

  2. Alhamdulillah…x salah enjoy dgn suami..tapi kenapa mesti pilih bar @ pub nak berhibur?? lagipun tengah mengandung tu..org kata masa dlm perut baby kena dgr alunan zikir ataupun bacaan ayat2 suci..tp terpulang lah..

    • ITU CARA YG DIA PILIH.ITU YG TERBAIK KOT BAGI DIA

    • tu restaurant italy. yg cik nina nmpk cuma bar kat hujung tu. same jugak kalo pg TGIF. think positif, intan sarafina pg sana niatnya hanya utk mkn. kalau bukan pn, kita bukan sesiapa utk menghukum dia. wallahualam.

    • apala kau ni nina…biarla die nk pg mana pun…kau xyah nk jadi halim sgt…APTB!!!!

  3. ya la…. biarlah dia dengan cara dia asalkan dia bahagia..dia ada husband jg kan

  4. gambar last tu mantop btul boopsnye…

  5. still romantic walupon anak da masuk 2..tahniah!!

  6. kuat cocokkk jarummm ha ha

counter statistics