Thursday , January 19 2017
Home / Dunia Artis / (Gambar) Inul Daratista dilihat Pregnant

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Amyra Rosli dan Amar Baharin bengang akaun palsu nama mereka

Pasangan suami isteri paling popular, Amar Baharin & Amyra Rosli bengang apabila terdapat orang yang ...

4 comments

  1. syoknya jadi laki dia…puas kena gelek, haha!

  2. hahahahah…susah hti jer aku tngok die ni…perut cm nak meletup…dah tau pregnant jgn la ketat sngat pakai bju…nampak terbungkang ha kt situ…hheheehheeh

  3. rasernyer tu baby tabung uji kan??

  4. wei.. ni maid indon aku ni, apsal leh terlepas kat sini ?

counter statistics