Wednesday , April 26 2017
Home / Dunia Artis / (Gambar) Inul Daratista dilihat Pregnant

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Akim & Stacy dedah wajah anak di Instagram (6 Gambar)

Akim dan Stacy telah bersedia untuk berkongsi gambar terbaru anak mereka, Eshal yang telah dilahirkan ...

4 comments

  1. syoknya jadi laki dia…puas kena gelek, haha!

  2. hahahahah…susah hti jer aku tngok die ni…perut cm nak meletup…dah tau pregnant jgn la ketat sngat pakai bju…nampak terbungkang ha kt situ…hheheehheeh

  3. rasernyer tu baby tabung uji kan??

  4. wei.. ni maid indon aku ni, apsal leh terlepas kat sini ?

counter statistics