Wednesday , August 23 2017
Home / Dunia Artis / (Gambar) Inul Daratista dilihat Pregnant

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

4 comments

  1. syoknya jadi laki dia…puas kena gelek, haha!

  2. hahahahah…susah hti jer aku tngok die ni…perut cm nak meletup…dah tau pregnant jgn la ketat sngat pakai bju…nampak terbungkang ha kt situ…hheheehheeh

  3. rasernyer tu baby tabung uji kan??

  4. wei.. ni maid indon aku ni, apsal leh terlepas kat sini ?

counter statistics