Thursday , January 30 2020
Home / Dunia Artis / (Gambar) Inul Daratista dilihat Pregnant

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Isu Nabila Huda peluk anjing baka Husky di New Zealand

Baru-baru ini kecoh apabila berlaku di Instagram milik artis Nabila Huda di mana dia memuat ...

4 comments

  1. syoknya jadi laki dia…puas kena gelek, haha!

  2. hahahahah…susah hti jer aku tngok die ni…perut cm nak meletup…dah tau pregnant jgn la ketat sngat pakai bju…nampak terbungkang ha kt situ…hheheehheeh

  3. rasernyer tu baby tabung uji kan??

  4. wei.. ni maid indon aku ni, apsal leh terlepas kat sini ?

counter statistics