Thursday , April 24 2014
Home / Dunia Artis / Gambar Irma Hasmie berhijab

Gambar Irma Hasmie berhijab

Alhamdulillah. Akhirnye berhijab jua Irma Hasmie nie. Dah dapat hidayah, berubahlah die kan? Harapannye, jangan lah sekerat jalan je niat tu. Macam sesetengah artis nie bile nak berlakun abes nampak leher, pakai baju ketat-metat. Biorlah bertudung tu kene dengan care pemakaian jugak, ye tak? Ooh! Lagi teruk kalau berlakun satu2 watak tu, hilang tudung nye. Konon-konon nak menjiwai watak pulak.

Ape2 pun Irma, Mak Bedah suke dengan perubahan awak nie. U go girrlll!!!

Tagged with:

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.