Friday , July 25 2014
Home / Dunia Artis / Gambar Irma Hasmie berhijab

Gambar Irma Hasmie berhijab

Alhamdulillah. Akhirnye berhijab jua Irma Hasmie nie. Dah dapat hidayah, berubahlah die kan? Harapannye, jangan lah sekerat jalan je niat tu. Macam sesetengah artis nie bile nak berlakun abes nampak leher, pakai baju ketat-metat. Biorlah bertudung tu kene dengan care pemakaian jugak, ye tak? Ooh! Lagi teruk kalau berlakun satu2 watak tu, hilang tudung nye. Konon-konon nak menjiwai watak pulak.

Ape2 pun Irma, Mak Bedah suke dengan perubahan awak nie. U go girrlll!!!

Tagged with:

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

13 comments

  1. ucapan tahniah pada irma coz beralih arah kpd perkara kebaikkan menutup tudung terus tanpa menunjukkn rambt..harap brkekalan niat suci itu..pada aku itu jalan permulaan yg baik,cube lagi sedikit demi sedikit memprbaiki diri…saya tetap menyokong irma..

  2. dosa pahala ditntukan oleh ALLAH..kite sebagai manusia tidak boleh mempertikaikannnya..cume kite mmpu brdoa agar tuhan tunjukkn jalan yg lurus agar setiap perbuatan diredhai oleh-Nya..

  3. cantik sgt. sejuk mata memandang. memang tak seswaiiiiiiiiiiiii sgt ngan NABIL

  4. suka la Irma pakai tudung…semoga lepas ni jumpa jodoh yang baik…Amin…

  5. sure pasni irma dpt jodo yg baik2.

    insha allah..

    keep it up irma… cantik bila behijab.

    nabil yg ngokkk!!! ko terus lah dgn ayam2 ko tuh!

    dak dispacth lupa diri

    hahahahahah…

  6. syukur lh…cantik..semoga perubahn ini membawa seribu makna pada irma

  7. alhamdulillah, hati telah dibukakan oleh Allah utk berubah dan menjadi lebih baik. mmg suka dgn penampilan Irma skrg.mudah-mudahan dipertemukan dgn jodoh yg baik.

  8. irma awk memang cntik pakai tudung,comel &cun…

  9. irma..alhamdulilah,awk dh berubah sekarang.sy suka cara penampilan awak sekarang berhiljab.awak mmg cantik.semasa nabi hendak hantar muaz bin jabal(SAHABAT)ke yaman..untuk dilantik menjadi gabenor,nabi pun berpesan pada muaz,wahai muaz..(susulilah kejahatan itu dengan kebaikkan)dan didlm satu hadis nabi ada menyebut(allah tidak akan mengubah nasib seseorg itu melainkan dia mengubahnya dirinya terlebih dahulu,baru ada perubahan dari allah s.w.t)semoga kita semua diberi petunjuk oleh allah…amin

  10. setuju…nak komen pon jgn le merendahkan niat seseorg itu…sengaja nak buat KontroverSial..

  11. tidak mengapa..setiap perubahan yg berlaku haruslah bermula dari kecil2an..kerohanian biarlah dia dgn Allah yang tau..sekurang2nya dia ada semangat untuk berubah dan kite sebagai muslimin dan muslimat perlu la memberi galakan supaya dia tau kite semua menyokong perubahannya ke arah kebaikan…sama2 la kite doakan nya….

  12. sekurang2nya mencuba untuk berubah, dari ak cuba langsung…. kan?

counter statistics