Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Izwan Pilus dengan hobi baru, melukis

Gambar Izwan Pilus dengan hobi baru, melukis

Terperanjat kami dengar Izwan Pilus kini sibuk dengan hobi barunya iaitu melukis! Izwan Pilus sebelum bergelar penyanyi memang mempunyai hobi melukis. Katenye kali terakhir die melukis ialah ketika masih belajar di matrikulasi pade tahun 1997.

Izwan Pilus cakap dengan melukis ni dia dapat merasekan nilai sentimental dan sentuhan peribadi yang ikhlas dari hatinya. Die yang tibe-tibe kembali kepada minat melukis apabila melawat Pusat Kraftangan Malaysia di Jalan Conlay beberapa bulan lepas.

Lagi gambar Izwan Pilus melukis di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

9 comments

  1. wahh… basus laa izwan pilus ni.. hobinya melukis.. teruskan melukis.. dengan hobi baru awak tu.. saya sokong awak izwan.. dengan hobi baru awak ini.. saya doakan agar awak teruskan berusaha sampai berjaya.. huhu..^^ bila sudah pandai melukis nanti.. jangan lupa lukis gambar MEKKAH.. MASJID .. lukis cantik2..bersyukur laa awak dengan hobi baru awak ini.. jangan pula lukis gambar2 yang PELIK2 sudah la.. ^^ okey..
    hobi MELUKIS ini banyak manafaatnya dari berhodi pergi ke CLUBBIN, hisap DADAH,merompak…dan sebagainya lah.. saya doakan agar awak berjaya yer..

    – maafkan saya jika saya terkasar bahasa atau kertelaluan percakapan –

    – Emmy Iracle –

  2. satu jer…aaaaawwwww….wakakakakak

  3. setakat lukis bulat2..den pun tau..hehehehe

    • hahaha..tu psl..aku pn tau lukis bulat2 mcm tu..x reti lukis ckp jele kan..poyo je kembali melukis..ceh

    • itu dipanggil ekspresionisme…aliran seni dimana pengkarya melukis dengan mengekspreskan emosi mereka…

  4. puteh…nak umpan gelak gak…hahaaha

  5. umpan palk..tumpang laaa…wakakakaka…

  6. apapun…. beliau telah kembali kpd penciptaNya pd 20 Jan 2012.Innalilahiwainnailahirajiun…
    Khairil Izwan Pilus 24 Nov 1979 – 20 Jan 2012

  7. bulat tu je karang perut bulat hahahahah

counter statistics