Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Gambar kahwin Cheryl Samad dan Ng Ping Ho

Gambar kahwin Cheryl Samad dan Ng Ping Ho

Pasangan ini telah diijabkabulkan di kediaman Cheryl Samad di Seremban manakala majlis resepsi mereka diadakan pada 1 Mei lalu di sebuah hotel di Subang Jaya secara tertutup untuk ahli keluarga terdekat sahaja.

Mereka mengatakan majlis ini dibuat secara tertutup adalah sebab atas permintaan keluarga. Kata Cheryl Samad dipetik

Kami memang merancang mengadakan majlis perkahwinan terbuka khusus buat rakan dan peminat, tetapi belum ada kesempatan kerana masing-masing terlalu sibuk

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

25 comments

  1. cute nyer mata hsbnd dy…sweet couple..

  2. ini mmg movie 'SEPET' tp real live punya….congrats and wish cheryl n husband a happy marriage together!

  3. oii..pesal pe name laki die x ltk name islam? huhu..x nsem pn..wakakka..tp mst byk duit..kalo idok..xdenye si chery poyo seksi tu nk..wakakaka

  4. Kalo dh bangsa cine n agama islam, mn name islam die? Mualaf la tu..apedaaa

    • sejak bile syarat jd islam kene tukar nama? lu nak komen pon at least blajar la agama sikit2. ni la org kate diam lebih baik dr berkata-kata. kan dah nampak bodoh bile bg komen.

      • ek eleh..dh kalo name cine..kn msuk islam tuko name islam ..n blkg ade name cine die sket..ko tu yg biol…mcm org lain gk la..apedaaa

        • betul kata joe tu. kalau nama tu ada maksud yg baik, takyah tukar pun takpe. org dulu2 pun bagi nama yg takde maksud. bagi nama bunga contohnya, melur, melati, kiambang, what so ever tu. mana ada maksud selain nama bunga semata2.

          kalau pegi kat negara china, dorg guna nama ikut bahasa dorg la. mcm kita, ada yg nama macam2 sampai takde maksd pun.

          boleh bagi nama apa pun asalkan baik maksudnya. kalau nak diikutkan, cuma nama Muhammad je nama islam, yg lain tu cuma nama arab je.

          nama tu adalah doa, kalau bagi nama budiman utk anak pun takde masalah. cuma setiapkalikita panggil nama dia, kita seolah2 mendoakan dia supaya jadi org yg budiman.

          get my point kan..selagi nama yg dia guna tu bukan teruk maksudnya..maka boleh je guna.

          :))

          no offense

  5. yg sibuk ngan nama laki die pesal..yg penting diorang da kawen secara sah. masih ada jugak org yg befikiran kolot cmni..kawen sbb duit la,itu la,ini la. sepatutnue kite mendoakan kebahagian diorang…

    get a life ok

  6. hahaha.. si 'gatei' mmg mcm tuh. kalo pasan stiap komen dia sume -tif.. buat baik salah xbuat baik lg salah.. masing2 dah dewasa agak2 lah komen.. haishh!

  7. kita doakan kebahagiann mereka…

    21:14

    9-5-2011

  8. "gatei" Cuba awk gi pejabat agama tanya wajib ke bila ssorng masuk islam kena tukar nama?? Apa yg pnting niat dlm hati tu. Ada mualaf yg masuk islam tapi tak nak buang nama asal dia tu sbb nama keluarga/keturunan dia.. Lagi pun mgkin dia bukan mualaf spt yg dikatakn oleh "Limau_lemon" Dia beragama islam, berbangsa cina n bkn mualaf"" Itu bermaksud dia mmg dilahirkan dlm islam, tapi mak ayah dia @ keturunan dia yg dulu dari bangsa cina masuk islam!! Klu tak tau jgn bg komen lh..

  9. PADA AKU,NAMA ISLAM ITU INDAH..KAN LEBIH BAIK KITA LETAK AMA YANG ELOK2 DNGN MAKNA YANG MENDALAM DLM ISLAM..LEBIH AFDAL DN DIBERKATI..

  10. ala psl name pun nk bisg2….

    aku rase die tu ade la name islam nya….

    cuma x publish kt sini je….

    bkn nye die x tukar name die pun

  11. MACAM langit ng bumi.meme betina gila pitis ni..

  12. haa…gaduh2..ni kepala bapak masing2..sila pijak ye,…jgn malu2…

counter statistics