Thursday , December 8 2016
Home / Isu Semasa / Gambar Kahwin Datuk Sani dan Fatimah Dalilah

Gambar Kahwin Datuk Sani dan Fatimah Dalilah

Ye kami tau die bukan artis, tapi kekayaan dan kemewahan majlis perkahwinan die ni buat kami gatal tangan nak letak jugak gambar di blog ni.

Datuk Sani telah menghabiskan sebanyak RM100 ribu sebagai wang hantaran, dan menghadiahkan sebiji kereta mewah berharga sekitar RM400 ribu itu belum termasuk yang lain-lain lagi. Majlis pernikahan mereka ini dilangsungkan di Masjid Kristal, Terengganu Wow! Untung badan jadi isteri orang jutawan ni yek! Lepas ni dah boleh goyang kaki…

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

16 comments

  1. bukan ke pengantin lelaki, Datuk Sani, ne penyanyi ke? dulu2 satu group ngan Norman Hakim..

  2. bagilah duit tu kat anak yatim atau orang miskin…. buat apalah nak bazir duit begitu banyak utk perkahwinan…. nanti setahun 2 dah cerai…

  3. Alhamdulilah…. dah bergelar Datuk dah si Sani ni… Dia dulu memang artis, pernah combine dlm satu kumpulan dgn Eizlan Yusoff kalau tak silap. Selamat Pengantin Baru buat beliau.

  4. doakanle kebahagiaan mereke ni…depa wat majlis mcmni pon utk seumur hidup..insya-Allah, klw dua2 btolak ansur, bahagie smpai ke akhir hayat..

  5. dia punya compny la sani expres tu yang kaya rezeki dia kan ..dia nie dulu pyanyi n pelakon tapi x la glmor sgt mcm norman

  6. lau dah kaya jgn lupa g mekkah tunaikan rukun islam 5 perkara.. ermm.. cntk keta x der ke keta BUGATTI VEYRON 16.4 SUPER SPORT,SUPER SONIC CAR ULTIMATE AERO ( SSC U. A )ermm .. lau dh ada duit.. rezeki dri allah s.w.t.. jgn lupa sumbangkan ke TV3 BERSAMAMU,TABUNG GAZA,MANGSA BANJIR… lau bnyk duit.. bersedekah lagi banyak pahala dapat btl x.. ^^

    – Emmy Iracle –

  7. Sani xpress dah xfemes yg skrg yg femes adlh delima xpress…uhuhuh

  8. sani ni dulu penyanyi kumpulan impression. kira bekas artis juga la. info kat media malaya ni kurang tepat juga nampaknya.

  9. dh kaye ape nk kisah..duit mcm ayo jer..

  10. pki kt mesjid pn dedah..gilos punye olang!!

counter statistics