Saturday , December 10 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Kekasih baru Aliff Razali

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

15 comments

  1. aku memang x kenal mamat ni…nyanyi lagu pe eh ???? ntah2 tumpang nama jadi artis,,,pape la

    • entah la.,,mamat,.. mana ntah…dah suam2 suku….biasa la..artis reality..

      nama awek tu cherynna…kenal cam tu jek…

  2. sapa mamat ni? xknl pn

  3. aku konpius. layak ke pompuan ni dikategorikan sbg pompuan bertudung..?

  4. gud luck to both of you..not bad la gf dia.

  5. who the eff is this guy???can somebody tell me??seriously he's not even news..

  6. Pakai tudung main-main. Dan, lelaki itu? Who is he?

  7. Dia budak af lah… alif af..

  8. Ape kebodoh nyer korg ni..kalau x kenal,xpayah la nak masuk gosip2 cmni..lagipun aku x tengok pun dorg ni buat ape2..wartawan ni apsal bgnang n bahaloll sgt??sudah2la..masuk la bnda yg positif sket!ini nak aibkan org je keje..

    • betul2..sye setuju. Mcm xde keje lain ja nk bt! Gf ke Bini ke,die nk tukar 100 teman wanita ke…lantak die la..tu pun nk kecoh ker kt media malaya nie?? Die pun manusia biasa gakk…

  9. lawa la budak ni. blh jadi artis.

  10. alif WHO???? never heard of him.

  11. Aliff af6 sekarang guna nama Aliff Razali.xpopular tp sora die bole thn la dri sora2 yg mengutuk kt sini..wakaka. Lagu Aliff ni tajuk Alaisya xsilap sye la..sedap lagu die..baguihhlaaa

  12. butui butui!

  13. koponakan sapa ni…mamat sewel…..

counter statistics