Tuesday , September 27 2016
Home / Pelik / (Gambar) Kesan pada tangan kepada yang obses dengan video game

(Gambar) Kesan pada tangan kepada yang obses dengan video game

Kepada ibu bapa, jangan biarkan anak uols terlalu obses dengan permainan video. Kelak kesannya seperti gambar-gambar di bawah ini. Takkan nak salahkan nasi lemak kantin pulak kalau tangan anak dah cacat? Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

12 comments

  1. jangan jadi bodo la..takkan main game pun jadi cacat.letak model org cacat, cacatlah jawabnya.lagi satu..janganlah sikit2 nak kutuk kerajaan,cermin dulu peribadi kita.sempurna sangat ke…?kalau kerajaan byk salah korang pindah je ke negara lain.kan aman…

    • siapa pulak yg kutuk kerajan ni. aiyo

    • aiii…terasa lak dia. hhahahahaahha. udah2 la main game ye…

    • hahaha.. apa kaitan dengan kerajaan ni.. ni mesti staf kerajaan yang kuat main game ni.. tu yang sentap tu..hahaha

    • aku kesian tgk ko mcm dduk dlm hutan xthu ape2..mmg ade kesan die klau main game lame2 24 jam..xmustahil boleh jdi mcm ni..ko pernah tgk jari pelukis, kartunis? nk sng tgk tgn imuda..sbb terlalu bnyk melukis ko blh tgk kesan die mcm mne..same je teori die..lol

  2. msti dia main game… sbb tu sentap hahahaha

  3. seramnya! main game tu blh,tp jgn slalu la smpai 24 hours kn..

  4. Peringatan ni sesuai utk parent bg kt anak2 biar dorg tkt nk main game, hehehe…

  5. bodoh si mamat touch

    dh apa kena mengena dengan kerajaan bangkai oii ?? ko ni dh sah bangkai kerajaan le mamat oiii….ni mesti org kerajaan y suka main game nak terasa bagai..bodoh bertimba2…

  6. ntahapaapantah

    para gamers yg tegar..

  7. ap kna mgna dngn kerajaan bngong oii???adoi2 haha bngong gila…

counter statistics