Monday , September 26 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar Lama) Datin Lydiawati

(Gambar Lama) Datin Lydiawati

Saya tidak pasti dengan siapa dia berkahwin sehingga mendapat title sebagai Datin Lydiawati. Apapun kita nantikan kemunculannya tidak lama lagi. Sebelum itu, sila enjoy dulu gambar-gambar ketika zaman kegemilangan dia yang seksi. Gambar yang terakhir adalah gambarnya yang terkini setelah bergelar Datin, lebih berisi dan kini bertudung. Alhamdulillah.

lydiawati01

lydiawati02

lydiawati03

lydiawati04

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

7 comments

  1. muka dia sweet….lihat gambar pakai tudung ni buah betik dia besar kan…hahahah jaatnya aku. Gambar paling atas…betis gajah mana pulak tu. Siapa laki datin ni…aku nak taw gak. Tiba2 jer dapat gelaran datin..

  2. buah betik kini lebih besa dan lebih layut.. haha.. siapa lakinya akan disiasat tidak lama lagi =D

  3. ntah pape arh website ni

  4. buah dada lydiawati memang menawan.. makin besar wlupn udah udah b'usia 40 tahun k'atas.. memang rugi la suami dia lps kn dia..

  5. Lydiawati memang solid! Aku rela ambil dia jadi bini aku.

  6. kalau dapat lidiawati ni perghhhh….. ni pon terbayang… konek dh terpacak….

  7. Salam. Saya suka tengok wajah datin lydiawati. Muka dia so fotogenik. Tak nampak berumur dan berkedut. Bolih tak kiranya Datin beri tips tegangkan pipi?

counter statistics