Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar Lama) Lana Nordin: Pamela Anderson Malaysia Berparti

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

9 comments

  1. 2nd pic, 3rd girl from left…jarang gle baju.nampak tompok bintang tu..

    • dia orang ni tak ada ajaran agama agaknya. Mengatal nak parti-parti, pakai seksi-seksi nampak sana nampak sini.Lebih baik telanjang je kat parti macam tu.Lebih senang, nanti boleh terus buat je tak payah susah-susah nak buka baju nanti n buang masa je. wei, pompuan2 melayu gatal bertaubatlah sikit.tak payahlah nak tiru gaya orang barat, tapi dasarnya makan iken kering kat kampung.

    • hehehe, tu dpt sedap bro. aku rase tu suke jerit punye. tengok muka tembam aje, rasa cam nak jolok masuk mulut, hantam puas2

  2. humm takutnye..kiamat udah dekat

  3. cam lesbien jer dorang nih

  4. enjoy puas2..dah tua esok jaga anak cucu plak..takdelah macam org tu

  5. wow i just wanna suck those titties reaaal bad

  6. mudah-mudahan terbuka pintu hati kepada-NYA

  7. aku pun xpaham la…aper la yg dorang nak tunjuk sangat ni…baik bukak jer trus…dosa lebih kurang jer…

counter statistics