Friday , March 24 2017
Home / Gossip Panas / (Gambar Lama) Zarina Ann Julie dalam Kelab

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Zarina Anjoulie sah bercerai

Pelakon yang satu ketika dahulu pernah terlibat dalam pelbagai kontroversi, Zarina Anjoulie telah mengakui bahawa ...

13 comments

  1. Tu laki cium lelaki ker…geli aku..

  2. CM AWEK AKU AJE BRANG DIE….

  3. permpuan murahan memg mcm ni…….tu pun masih kua kat paper…mak bpak pia tak tgok gambar ni ke

  4. segalanya da tak da la tu..da tua bru sedar,tapi skrg artis tua pun tak sedar diri

  5. dia nak suruh gigit lah tuh..budak2 x reti nak sdr diri…best kot dia cm tuh tuh…

  6. argh..geli aku ngan gay…

  7. GELI AK GAY2 NI..PEREMPUAN MURAHAN SNGGUH R YE NI…

  8. cam pelacur doh ye ni..

  9. MMG BEST LA HANG……

  10. rock beb!!!!!!

    sruh lar pmpuan 2 telanjang trus!!!bru shokkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. dye kwn gua time sekolah dolu dolu..
    mmg salu da kne try pun..

counter statistics