Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Lisa Surihani bercuti di Langkawi bersama peminat

Gambar Lisa Surihani bercuti di Langkawi bersama peminat

Lisa Surihani telah upload gambar-gambarnya bersama peminat ketika bercuti di Langkawi sempena Road Tour Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010. Lagi banyak gambar di bawah.



Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

18 comments

  1. mamat pakai baju merah amik kesempatan kat lisa..dem jari mu dimana!ciscis

  2. EE… yg baju merah tu…
    jge tgn awk tau!!

  3. tak guna tol! nak peluk2 plak. pluk sam cukup lah!

  4. Aku rasa tu tgn lisa ler…

  5. tangan baju merah la, ape dia rs pegang kt situ?lisa pun cam bg je….

  6. she is soooo beautiful

  7. lisa comeiiiii.tangat……
    shaheizy sam pown encem
    bgos lowh sporting sgt dgn pminat…good luck

  8. kalo budak setan tu, sam lagi menjadik
    fk leleh memanjang muka, xde nampak kesetanan

    • tp fk tu tinggi…seswai ngan lisa…si sam tu bantut..tak mcm hero..tak jantan..takat muke je mcm setan..tp x kelas mcm hero nak btpe…

  9. SORRY EK X MINAT LISA

  10. mamat baju merah tu, mcm siot je tangan…nk menepek je..aku potong tangan die br tau

  11. Aku pon bengang nih dgn mamat baju merah tu…grrrrr

  12. akak….

    akak boleh bg no. fon kt saya??

    saya memang betul-betul minat kt akak

counter statistics