Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Lisdawati di RAP ada unsur lucah?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

19 comments

  1. nice ass….hole

  2. ketat gle..dh kawen pn prangai mcm jamban lg..ape nk jd!!

  3. x sedor diri!!

  4. x sesuai aaaa..

  5. sukati dia ler.bising jer kome sekalian ni.mcm baeeekkkk sangat.piiirahhhh!!!perangai ngater org jer lebih!

  6. namesis…ko ni lisdawati ke??hahaha…nyamar eyh??

  7. fuhhh bontot lawa-lawapun..kentut sama gak prot pretttttttt

  8. Aku pun ada perasan ari tu.. Ingat awek mana tadi sekali bini orang la

  9. aku setujuuuu……..kentot busuk jugakk!!!

  10. syukurla dia post mcm ni ada bahan urut batang.

  11. BONTOT ORI KE TU..YG AKU TAU ADA SPENDER GETAH KAT BAHAGIAN BONTOT.

  12. bile kate artis ni x berilmu..marah..tp dah hakikat kebanyakkan
    nye mmg x brilmu…

  13. aku suka…
    Nampak sedap, nampak enak, nampak menyelerakan…

    Org lain tak suka tak ape, yg penting aku suka…

    Nyumm..nyumm..sluuurrppp…

    Oh Lis, come here bebeh…

  14. haha..klaka bce komen u all..
    tp, wat eve, da kwen tu jgn la xpose gaye cenggitu..ttp satu bdan skalipon, tapi kalw da pose cenggitu, xgune gak..
    laki die xmara plak…

  15. wahai suami lis, kami tahu, dosa masing2 tanggung…tp jagalah 'harta' (isteri) mu elok2…klu blh 'tutup', lg bagus….sume yg lis buat, berada di bahu anda…dunia n akhirat…

  16. (^_^)v apapun, jangan menghakimi orang lain..pisss kacang pissss…

  17. eleh… pakai spender ada padding boleh la tonggek2, kalau berani jangan pakai spender la amek gambar…..

counter statistics