Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Lurah Dendam Irma Hasmie

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

17 comments

  1. terer btul ko zoom erk mediamalaya. haha.

  2. zoom..jgn x zoom

  3. ko memang hebat tang lurah je ko nak zoom…..jgn lurah dendam dia ko zoom sudah lah…..

  4. alahaiii….rapatnye zoom..tak baik tau…irma tak sengaja…
    but i noticed 1 thing…irma nampak dah berisi now compared dulu….agree?

  5. lurah dendam cenonet mcm ni pun ko nak heboh ke media malaya? x payah la aibkan irma mcm tu sekali..aku rasa dia ni takde la teruk sgt..

  6. admin zoom je.
    kasi nampak jelas skit…ha3

  7. too small. cannot see

  8. CEH.. ALAA GAMBA G2 PN NK KECOH.. BKN NYE NAPAK TOOT2 PN.. ALUR2 MUARA JER.. HEHEHE

  9. tolong jangan libatkan diri ANDA dengan Jenayah!!! Gunakan masa Muda ANDA dengan sebaik mungkin sebelum masa TUA………..

  10. Jauhi JENAYAH !!!!

  11. Hidup Kita Pasti Akan TUA, gunakan ilmu untuk terus berjaya Di Dunia dan Di Akhirat…….

  12. fuuuhhhh bukan senang dapat tengok lurah dendam irma hasmie

  13. SEKIRANYA ORG DAH BERHIJRAH KEARAH YANG LEBIH BAIK
    KITA PATUT MENDOAKAN DAN GEMBIRA ATAS PERUBAHAN ITU

    BUKAN MEMPERTIKAIKAN DAN MENCERITAKAN PERKARA LEPAS MEREKA

    TAK BAIK

  14. assalamualaikum . minta sangat padam gmbar kak irma yg mcm ni , yg terdedah auratnya . kak irma kan dah bertudung . tp gmbr2 mcm ni buat dosa terhitung lg walaupun kak irma dah berhijrah . sme2 la kita bantu kak irma dlm perubahan yg sempurna . sye merayu bg pihak kaum wanita muslim n kak irma jugak adalah saudara seagama sy (: mohon jasa baik . semoga Allah memberkati

  15. no komen laaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  16. sya mohon gambar2 kak irma hasmie dipadamkan …jangan mengaibkan beliau ..beliau telah berhijrah ..tolong sesangat .. ;(

  17. weyh pdmlh gmbr yg x el0ok ni.. korg buka "aib" dier.. x mgkin 1 hri nnti aib korg atau ahli kluarga korg plk terbuka even gmbr ni gmbr lm.. still m'aibkn

counter statistics