Monday , September 26 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Manja Zizie Ezette dgn Bung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

9 comments

  1. hm…

    alahai bung,,, x sangka ade yg selera dengan die lg….

  2. selere sbb duit je..kalo x berduet xde nye zizi tu gle nk sgt kan bong kerepot tu..wakakakak

  3. nk manje lebey2 pun xde, dah namanye suami isteri..

  4. x kisah lor…. dh sah2 laki bini… yg kena kisah, lurah tu…. nape nk tayang2 lg???

  5. manja dan berahi sekali…

  6. xsesuai langsung..cm pinang di belah kapak jer…

  7. tengok zizie ok…tengok sebelah….hancusssssss…

  8. SELERA POKET NAMANYER….

  9. apa2 pun semoga diorang berbahagia..dah sah pun ..daripada buat tak elok macam sesetengah orang tu

counter statistics