Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Marsha Milan Londoh Nampak Pusat!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

10 comments

  1. makin lama,makin runsing aku tengok media malaya ni..
    x yah la bubuh tag name tu kaw2..
    macam gila kuasa lak..
    padahal sah2 gambar ni pun ciplak dr mana2..
    agak2 la…

  2. gile kuasa tak gile kuasa la..
    usaha tangga kejayaan.. kalau malas nak usaha lepas tu asyik curi dari sini nak buat apa..

    lagipun tag tu lutsinar, tak mengganggu seperti tag sebelum ni.. thanx for the info.. =D

  3. apa yg panas sangat pasal cite nih? nampak pusat je pun. lagipun dia bukan islam.

  4. ok laa tuh..nice post.any pics from marsha will make my day.no question asked.keep up the good work guys

  5. ala biase la tue….xde pape pun…pust je pun…

  6. tah la media malaya ni..klu gmbar dia tngkap sendiri tak pala..ni cilok gmbar org dah takboh kredit org tu boh la tag dia…cm nk promosi web dia padahal cara dia salah tu…ckp org curi padahal diri sendiri curi tak perasan…hahahha…lawak btol

  7. ntah ape2 ntah marsha ni….sundal nak mampos

  8. nampak pusat eje apa nak bubuh tag. Ingat glamer ke

  9. ek eleh..ciliok gamba org lain..lps tu wat mcm sediri punya..klu wat cerita baik2,bagus2 ttg artis x pe jgk…

  10. marsha mcm nak kene rogol
    <3

counter statistics