Wednesday , December 7 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Masjid Al-Khalidiah dan perasmiannya

Gambar Masjid Al-Khalidiah dan perasmiannya

Seperti yang uols tahu, hari ni dalam newspaper ada beritahu yang Datuk Siti Nurhaliza dan suaminya, Datuk Khalid Md Jiwa elah membiayai sepenuhnya kos pembinaan Masjid Al-Khalidiah di Sungai Petani, Kedah yang bernilai RM1.7 Juta. Sangat idol okay! Sumpah pahala tak habis! Masjid ini dirasmikan sendiri oleh Sultan Kedah, Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah semalam.

Lagi gambar Masjid Al-Khalidiah di bawah.

Ops yang ni bukan gambar masjid tapi gambar cun-melecun Datuk Siti Nurhaliza. Ngee.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

17 comments

  1. ceh..g msjd pn nk mekap tebal gler..tu sume duit ct n datok k ker? bese la jutawan..

  2. tahniah
    sgt2 bagus wat amal cam nie..
    tp nk tny skit…last pic ct 2 time dia g rasmi masjid 2 ker?
    if betul…sygnye..niat dh betul tp p`makaian tudung tu xbetul lak.
    masuk masjid kan kena sopan n tutup aurat..wlupn dia yg sponser semua, x b`makna leh ambik mudah kan cr p`makaian msuk masjid…lain kali b`hati2 la ct..

    if sy slh…minta maaf la yer

    • pic last tu bukan pic time perasmian masjid….semlm da tgk berita kat tv3…time perasmian ct pakai tudung litup…mmg tutup aurat sepenuhnya…..

  3. emmm…tahniah la..sbb bina masjid yang mahal…niat dah betul tapi cara tu cam tak sesuai lak…maksud sy kalau kita tgk adab bersedekah pun, tgn kanan memberi biar tgn kiri je tahu…ni satu malaya tahu dah..

  4. Baguslah mcm tu…. TAPI PERLU KE KASI TAU SATU MALAYA?? Rase nyer kalau betul2 ihklas…takyah heboh2 kot…. maybe Dato' Siti org gmalor kot…TAPI ade jugak artis lain buat amal…tp tak heboh plak….walau ape pun SEMOGA panjang umur dan dimurahkan rezeki……Amin.

    • der, da panggil sultan rasmi, kompem la org tau… kalau dier pi beli ikan kat pasar borong pown jd kecoh2, silap org upload gambar masuk fesbuk, ntah2 ader yg tertag ngko, nt ko tau jgk… kalau ko ader fesbuk la… kui3… tangan yg memberi lebih baik dr mulut yg berkata…

  5. kalau x bgtau satu Malaya pun org tetap akan tau jugak…baik buruk yg tok ti buat pasti akan jadi buah mulut org…

  6. len kali..tulis dgn jelas spy x mgundang fitnah..t org yg menulieh tu skali kn sebat….

  7. apela korg ni,, asik nk pikir keburukan org je,,, cubela positive thgking skit,, dh die jemput sultan utk perasmian,mstila media dtg,,, sultan tu,bkn org mcm kamu2 tu,,,
    org bwt baik,kamu kutuk.org bwt jht lg la kamu kutuk,,, x paham betul aku,,,

  8. Alhamdulillah..bina masjidtu tersangatlah bagus..tapi yg musykilnya..duit itu dibiayai oleh datuk K & Siti????? duit siti adalah hasil nyanyian…nyanyian menurut ramai ulama Islam adalah haram kerana ia dinyanyikan oleh seorang perempuan yg tentunya suara merdunya itu adalah aurat, dia pula membuka aurat, bercampul lelaki dan perempuan semasa dia menyanyi…macmanatu? memanglah kita tk layak menghukumnya tetapi salah satu prinsip syariah;'matlamat tidak pernah menghalalkan cara'

  9. sedikit terkejut…memburukkan sesama umat Tuhan..kepercayaan saya tak ajar semua nie…

counter statistics