Wednesday , May 24 2017
Home / Gossip Panas / (Gambar) Mata Sebelah Nubhan Pandang *toot* Stacy

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Mamat bekas vokalis Exist mengaku ambil dadah, denda RM1000

Bekas vokalis kumpulan Exist, Mamat atau nama sebenar Mohd. Ali Kamarudin, 39, telah dijatuhkan hukuman ...

18 comments

  1. AkuHakimMahkamah

    Ganaz betul ko punya gurauan..

  2. wah gurauan tak bertempat ni…
    tak baik tau…ble menimbulkan fitnah…

  3. tk de ke yg lbh hot ?

  4. fitnah² =_=

  5. x real lah…..mata nubhan tetap nampak ke tempat lain…mane logik…sebab stacy duk belakang….hahaahha….

  6. bengong la korang nie…die juling la tu.wawawa

  7. mungkin x betul kott…

  8. MMG MAMAT NI GATAI LA BAI………

  9. weiii…tak baik tau korang..huhu

  10. tu stacy ke?asal perut buncit semacam?hikhikhik

  11. mende la…mate pandang len la

  12. kerek je korang ckp abg an ak cmtue… fitnah…

  13. weih x baikla mempersenda kekurangan org
    kalau dah xde bahan aku rasa baik dok diam je dr mengaibkan org tul x?

  14. JAHAT lar kOrang nih.. fitnah itu dOsa taw!!

  15. fitnah2…….

  16. heloooo!!!!!!!!! sukati je kate nubhan macam tu. tak baik sukati cakap je.. mane tahu die tengok bende lain…

counter statistics