Saturday , October 1 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Mata Sebelah Nubhan Pandang *toot* Stacy

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

18 comments

  1. AkuHakimMahkamah

    Ganaz betul ko punya gurauan..

  2. wah gurauan tak bertempat ni…
    tak baik tau…ble menimbulkan fitnah…

  3. tk de ke yg lbh hot ?

  4. fitnah² =_=

  5. x real lah…..mata nubhan tetap nampak ke tempat lain…mane logik…sebab stacy duk belakang….hahaahha….

  6. bengong la korang nie…die juling la tu.wawawa

  7. mungkin x betul kott…

  8. MMG MAMAT NI GATAI LA BAI………

  9. weiii…tak baik tau korang..huhu

  10. tu stacy ke?asal perut buncit semacam?hikhikhik

  11. mende la…mate pandang len la

  12. kerek je korang ckp abg an ak cmtue… fitnah…

  13. weih x baikla mempersenda kekurangan org
    kalau dah xde bahan aku rasa baik dok diam je dr mengaibkan org tul x?

  14. JAHAT lar kOrang nih.. fitnah itu dOsa taw!!

  15. fitnah2…….

  16. heloooo!!!!!!!!! sukati je kate nubhan macam tu. tak baik sukati cakap je.. mane tahu die tengok bende lain…

counter statistics