Tuesday , September 2 2014
Home / Gossip Panas / Gambar Mawi Berlenggeng

Gambar Mawi Berlenggeng

Penulis percaya bahawa Raja SMS kita iaitu Mawi menggunakan Harian Metro untuk mendapatkan semula popularitinya yang sudah semakin hilang sejak dia berkahwin dengan Ekin. Harian Metro semakin hari semakin membuktikan bahawa ia kembali ke era akhbar tabloid satu ketika dahulu. Di bawah ini adalah gambar Mawi berlenggeng yang digembar-gemburkan Harian Metro.

Kenapa penulis menggelar Harian Metro sebagai kembali ke zaman akhbar tabloid, ini kali ke-2 mereka cuba mensensasikan cerita selepas penipuan berita Restoran Berahi tempoh hari.

mawi

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

35 comments

  1. kalau ziela yang urut mesti best…..dapat pula main kat dadanya…..pergggghhhhhhh nikmat tak terkata rasanya….

  2. hahaha.lawak gle..lain beno muke n bdn laa

    • memang bukan mawi tu…..dada mawi tak berbulu kan….nampak body cam body model mat salleh je…

  3. hahaheeeeeeeeeeee kawan rasa cam x caya lah…….apo lah x kerjooo ker jang //////

  4. CARI PUBLISITI MURAHAN LA 2.YER LA DAH X LAKUKAN SEJAK KAWIN DGN MINAH MATA DUITAN 2.

  5. I HOPE ITU BUKA GAMBR DIALAH………..

  6. Ye la… susuk badan mawi lain sgt2.. pic muka die pun mcm yg dulu2 masa die baru lps menang af. xkn baru sekarang nak siar kot…..ni sape punye keje la yg hati serupa binatang. suka sgt megaibkan org ishhh…ish…ish….. taubat la……

  7. hehe he lawak2. guling2 nenek kat malaysia ni tengok

  8. hahahaha…klau bkn pun gmbr dia,lbh kurang jg….hahahah!! takpe,janji ekin suke.sedaaaaaappppppppp!!

  9. sudahlah mawi..skang ko dah basi..dh x glemer cari publisiti murahan..balik felda tanam getahlah smula

    • bodo gak ko… ingt org felda kolot lg ke mcm ko.. bangang… kusut! sempit!!! bkn getah je bahalol…

  10. bulu lebat,ekin tak trim kerr?? wakakka…. uda2 ler tu mawi.

  11. xstim lgsg..
    muke xhensem!!

  12. KAH.. KOH..KEH.. SUNAT KA… TAK NAMPAK PUNG??

  13. wooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww…
    hahahahaha

  14. :$ Anu Dalam Botol hahahaha kahkahkahkah

  15. BODY LAWA TAPI MUKA X ENSEM BOTAKs

  16. ni bkn badan org melayu nih…

  17. ………..dulu aku minat giler tapi skrg dah basi dah. marrybrown pun aku dah boikot.he2

  18. Macam tu la Mawi, nampak aliran ey tu. I hope Mawi succes next week. Don't forget to AFUNDI MAWI TOLO-TOLO.

  19. waaaaaaa kahhhhhh2333……………………lawak betui rrrrrrrrrrrr….dah mcm orangutan haku tengok………………bulu byk giler wa ckap lu bro…..wwwaaaaaaa kah kah kah

  20. ksian mawi….sapelah yg x b'ati perut wst keje cmni…

  21. tah pape r..bebulu gile…nasib aku x minat mawi…hahahaha

  22. sempoi la mawi bulu lebat mesti ganas kat katil

  23. sedap lh tu mawi kt atas katil kn
    :p

  24. Dangerous Hackerz

    Tengok kat kepala mawi ada kesan cat disebelah kanan nye….

  25. gila puya artis tak makan saman aku

  26. tak ada gambar lain ka nak pos

  27. mesti ekin punya koyak robek

  28. pakai seluar londeh takkan sampai nampak bulu jembut

counter statistics