Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Mawi & Ekin Pilih Cincin Kahwin

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

9 comments

  1. suka2 mu shja letak trade mark kt gmbr dr Murai. sy terpksa kemukan kpd pihak murai ni. untuk membuat saman..

  2. harap maklum ia bukan milik murai

    p/s: izyan, anda tidak perlu menyamar menggunakan nickname lain jika tidak mendapat curi gambar dari sini lagi..

  3. pilih la yang mahal2……….HuHu..

  4. dlu msa kecil2 ,tgk opah2 yg dok kmpong suka jual ubat minyak hangat isi dlm beg beso2 cam ekin pakai,nmpknya tren 2 popular sgt skrng ni.

  5. Sial ko media melaya..inilah orang melayu bodoh..asyik nak menjatuhkan maruah orang melayu…bodoh media melaya…kita sebagai orang Islam sepatutnya mendoakan kebahagian orang lain..tu pasal la hang ni bangang!!Mawi WORLD!!! PUKIMAK KO MEDIA MELAYA..BODOH TAK TAHU BEZAKAN ANTARA BINATANG DENGAN MANUSIA !!!

  6. mula2 kawen ni ambk yg murah dulu kan…
    lpas kawen tgk r kepale ko lgi botak ekin kikis tgal otak jee….
    ttup aurat konon tp pkai bju ketat gler…
    baek tk yah pkai tdung r..
    lu pk r sndri…

  7. relik leer shah,,x yah emosi sngat.,,bace sekadar tahu dah lah..
    lagipon kebnyakkn gmbar mmg btol kan..
    x yh nk tegakkn benng yang basah.

  8. mcm beg mak aku la ekin pakai….mak aku bawak g paso je…

  9. makino_hana yuri dango

    yela 2 achik..ntah2 ekin pnjam beg mak ko x achik,,?

counter statistics