Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Maya Karin

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

6 comments

  1. Nak percaya dengan tidak pun sukar tapi rasany kalau betul lar dia ada bau badan takan suami dia tahan..sbb omputih nie bab BO nie sensitif sikit…..kemungkinan bila dia berpeluh kot baru BO dia keluar..nie anggapan aku ler….

  2. dengar cite ni pun dah lama gak.Ada member keje kat boutique yg gitau.Kononnye,mereka minjamkan baju pada pontianak jelita ni utk satu sesi photo.Bila dipulangkan kembali, baju tak dihantar kedry cleaning.Maka terserlah lah bau2 yg kurang menyenangkan.Bukan satu boutique je yg terkene dengarnya!!

  3. ni cerita tidak benar. maya amat perihatin dengan kebersihan. i know her.

  4. kak maya chantek giler………kalah sumer artis……kak maya,aper2 gosip pon kak maya jngn kuathir……sayer akan sentiasa sokong kak maya dlm aper2 yg kak maya lakukan………..huhu…over lak sayer nie……huhuhuhuhuhu……..

  5. Mungkin masa tu Maya tengah period…jadi ada bau badan sikit…lepas tu wangi lah balik…

  6. k.maya sentiasa canteek!!!!walopon bdn k.maya berbau,but,mesti k.maya penat waktu tu,sebab tu bdn k.maya berbau…..kan4!!!!!apa2pon,eira sentiasa sokong k.maya…..

counter statistics