Saturday , December 3 2016
Home / Gossip Panas / Gambar mesra Afif AF9 dan Salima AF4

Gambar mesra Afif AF9 dan Salima AF4

Betul ke khabonye mereka berdua pernah bercouple pada tahun 2009? Masih tidak jelas sama ade mereka masih bercouple ataupun sudah putus. Nampaknye ramai gadis diluar sane kecewa jika Afif AF9 masih mempunyai hubungan istimewa dengan Salima AF4 ini. Gambar penuh tanpa watermark di bawah.

Sumber dipetik: Liyana Lunia

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

18 comments

  1. ley tahan gak salima nie..dulu agak menyampah tgk muke die

    Hikayat Lubang Najis: Orang Melayu Mesti Baca!!!!

  2. wat malu jek pakai tdung litup tp brgmbar rapat2..

  3. Tksilap dah putus..dorang ni kan sama2 speaker untuk ac konsortium..masa diorang pernah dtg johor untuk seminar ac masih lg bercouple…n afif pon da ade awek baru …free hair lg

  4. oo br igt ni gambo dlu..pastu laki tu lak dpt af..ceh..sume knl2 artis..sng je dpt masuk..sore ke laut..wakakaka..prangai? mcm jamban!!

  5. eh..mancungnyer idung salima ek skg nie……

  6. tolong la… afif tu mcm pondan jek… yuks!

  7. aku xmo cite bende buruk pasal org,tp mamat ni busuk punye org.or atleast dulu la busuk punya org.pandai main hati pompuan,pandai main duit pompuan,pandai guna pompuan utk kepuasan sendiri.hopefully u change boy,coz u hurt me enuf.

    • aduhhhhhh,,,sedih pula dengar afif camtu….betul ka???apa dia wat kat awak?????

    • agak2 a ckp gtu wei..i know afif very well..die x cam tu la..agpon lpekan yg keruh n amek yg jernih….pe pon afif the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!….lantak pe owg nk kabo…cam la ko baek sgt….pio pnyerrr owg,,,,

  8. hahaha..

    dlu teda maw bergambar sama lelaki!

    haram, bukan muhrim katanya..

    sekarang siap berlaga pipi, rapat2 segala bagai!

    NICE!

  9. sedih nye dye da bpunyerr huhu

  10. bju hitam salima tu jarang, can see thru lg

  11. org kai tudung skang ramai maderfakkaahhh…tutup aurat..tp gambar rapat2 cmni..fuck r…bodo..alim la sangat..putuihhhh..

    artis malaysia ni ramai xda otak

  12. nmpak sgt gmbar lama…..cer tgk kening afif tuh….

  13. afif….walauweh…

    afif ensem laa….tp..btowl kea yg afif nie kapel nan salima????or..korang daa clash ???

  14. heheheh mcm2 sngguh la…ap2 pn bt la ikut adab

  15. Afif comel… Cer nyanyi lagu sedetik lebih satu kali:D

counter statistics