Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Ning Bersama Suami di Luar Kawalan

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

19 comments

  1. Wow tengok bonjol seluar jeans si suami tu pun dah boleh bayang betapa puasnya ning dipekena dengan awang besar. Tak terkawal sampai khalayak ramai pun rasa nak lagi.

  2. itulah keistimewaan Mat2 salleh ni,yg tak ada pada Mat2 local kita yg menyebabkan kebanyakkan artis2 pompuan kita beralih citarasa.Tapi ya, walau hebat camna pun, tunggu2 lah balik umah.Tak sopanlah,bnyk mata memandang.Apa lagi, klu ada kanak2 bawah umur dan remaja2 yg baru akhil baligh yg jadi penontonnye.

  3. perangai ntah ape2 ntah…nk ulang perangai lame ke ning?
    kot ye pun tu husband you….sabau le…

  4. gamba 1st tuh cm nk comolot je?

  5. rilexlah..org kita ni memng poyo..da kawinkan..rilex ar..tak kawin pon heboh..dah kawin pn heboh..jelouse ke apa..dah org kita x pandai tunjuk sayang

  6. ni chapo bimbing chapo ni???? ntah apo apo jo porangai diorang ni….

  7. kot ye pn dah kawin, agak2 skit la kelakuan tu dpn org rmai.. x sopan btul!!!! awak tu dah la org melayu.. org lain pn, kawin gak……. xde lak nk tunjuk mesra cm korang……………….. x sesuai btul!!!

  8. huah3.sab0r la ning..x sab02 ye?hik3

  9. weh..ponco! ko tgk kat bonjol suar laki die watpe?? hampeh tul!!
    tgh naik lah tu..huahahuhhaa

  10. satu gambaq, menceritakan 1001 tanggapan… kalu 2 gambaq, dh 2002 tanggapan..

    dr 2002 tanggapan tu, brapa byk plak tanggapan yg berunsur fitnah atau mengutuk atau mencela..??

    tah brapa bakul dh dosa korg hanya dgn buat tanggapan yg mcm ini.. wpon hanya dengan 2 gambar..

    kan lebeh baik tgk jer gambar tu, nasehat sesama kta, yg baik jd tauladan, yg tak baik jdkan sempadan.. ini tidak, lg nk kutuk2 lg bini org tu, siap leh tau bonjol tu sbb tgh naik..kalau tanggapan tu salah, dh kira fitnah dh kot..

    pikir2 la…

  11. almak ai pempoan…tau r ko dh kawin…tk kn nk cium molot pn dpn org rami….

  12. hehee..macam2 komen ade kat sini..biar le dia da laki bini.tula org melayu ni pandai cakap, ngata org je lebih. da budaya omputeh mmg tunjuk ksh syg. lelaki melayu mostly mcm bagus tp truly hampeh. depan baik, blkg hancuss 2×5..woooo…lady lawa nak gak de hubby luvly n caring camni..lantak pi la apa org nk kata…janji lady lawa hepy!!

    • ternyata ayat manusia bodoh kebanyakan dari prempuan..@ladyt lawa,nyata kau memang bodoh menunjuk2..

  13. kalau anda di tempat beliau camne…? masing2 dh bijak pandai…so, tepuk dada tanya iman

  14. kalau betoi nak tunjuk kasih sayang baik buat seks terus ……..lagi kasih sayang yang teramat2

  15. org lain pon buat dosa jgk..memang x boleh lari..tapi tutup la siket dosa 2..ber double2 la jd dosa 2..ustaz azhar idrus kata "BODO"…..ayat yg tepat untuk manusia seperti ini..aduhhhhhhh mnyampah nye laaaaaaa

  16. mmm…bg sy kta xptut ikut bdya brt…krn kta org islam…dan islam itu indah…ada tatatertib dan ksopanan…by syahadah…

counter statistics