Sunday , September 25 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Nora Danish bersama kekasih barunya

Gambar Nora Danish bersama kekasih barunya

Pelakon kecil molek, Nora Danish heboh dikatakan sedang mengulit cinta dengan seorang jejaka tampan, anak Datuk yang berasal dari Kelantan. gambar kemesraan Nora dengan jejaka yang dikenali sebagai Shahrul itu, mereka sememangnya seolah-olah ada hubungan yang sangat akrab. Kalau tak salah juga, Wangi daripada kumpulan Fabulous Cat pun bercinta dengannya suatu ketika dahulu.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

3 comments

  1. ha.. minah nie sdh kahwin ke blum.. kalau sudah kahwin.. masih sempat bergambar dengan lelaki.. suami ada pn masih x cukup puas lagi ker.>. artis zaman skrang nie smua beraksi LUCAH.. cuma heliza helmi je tidak.. HELIZA HELMI patut di jadikan IKON.. heliza pakai tudung pn boleh tak ada masalah..nie artis2 murahan.. taksub ikut budaya orang BARAT.. mereka nk masuk NERAKA.. kita pn nk masuk juga.. sudah lupa ke apa yg tertulis dalam AL-QURAN.. undang2 islam mcm mana.. or saja2 jer buat2 lupa.. tak pn x.. pernah baca AL-QURAN..??

    – harap maaf jika saya terkasar bahasa –

    ingatlah dunia sudah di penghujung

    – emmy iracle –

    • ketinggalan zaman lah lu.. dkt nak suku abad dah dia ni menjanda.. selidik dulu kalau nak comment jd dosa tak bertambah …

  2. its okee laa, kalau tu jodoh diaoang kita doa kan jaa okee 🙂

counter statistics