Saturday , September 20 2014
Home / Gossip Panas / Gambar Nora Danish seksi di Bali tersebar

Gambar Nora Danish seksi di Bali tersebar

Lagi penyebaran gambar yang mengaibkan pelakon comel Nora Danish. Gosip mengatakan gambar di atas ini merupakan Nora Danish bersama rakan-rakannye yang mabuk di sebuah kelab malam di Bali, Indonesia. Walaubagaimanapun, spekulasi ini hanyelah gosip semate kerana menurut sumber terdekat Nora Danish, gambar ini merupakan koleksi gambar yang diambil ketika dia bersama keluarga bekas suaminye. Pada ketike itu, kebetulan Nora Danish memakai seluar pendek ala amoi seolah-olah menunjukkannye hanye memakai seluar dalam.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

61 comments

  1. kan dy sdg mngerjakan umrah..mgpa perlu mengaibkan dy trus dn terus lg..

  2. Manusia yang siarkan photo2 ini tidak berakal. Knape perlu di siarkan selepas Nora kembali dari mengerjakan umrah? Anda membuka aib orang lain.

    • ND yg buka dan beri peluang org mengaibkan dia.. ND muka tebal tu tau rasa aib ke..?

      • You are nobody to judge a person by a piece of photo.. Awak comment seperti tidak pernah membuat kesilapan dalam kehidupan? Kerana ND tu artis, cerita sebegini dibesar2kan. Cuba kalau gambar awak kat dalam tu, takde orang pun nak comment lebih2. Think before u drop a comment. Thank you.

      • jangan kita pandang siapa dia sebelum ini tetapi pandanglah ia sekarang terutama setelah ianya bertaubat…. berilah dorongan bukan kejian… manusia tidak lari dari melakukan kesilapan dan sejarah hitam…

  3. tah dia br blk umrah kan…nape la pg siarkan gambar lama dia nie…apa yg aku tau nie gambar 6 thn dl…berdosa tau membuka aib org nanti allah buka aib org yg siarkan gambar nie br tau

  4. sayang FS & ND

    skrg zaman nak menjatuhkan & mengaibkan ND…. nak memburukkan nama ND biar dia jahat di mata xfmly jojai…terutama sekali xMIL a.k.a DATIN SERI. selepas FS kawin ngan jejai, 1 per1 hal2 untuk memburukkan nama ND. udah2 lerr…….

  5. cian ND …….naperlah org yg sebarkan pic ni tak pkir dulu…..klu diri sendiri kena baru tau

  6. sedap2 je kata org tu mabuk.. org kalo dah busuk hati, ada je cara nak menjatuhkan maruah org lain..

    • Kau pasti dan tau ke ND tu x mabuk..?

      • sure sbb 2 pic die kt hotel…bkn kt club…n btw,she’s with her in law a.k.a adik jejai on that time..n mmg pic ni da lme before nora pg umrah..

  7. kuncu2 siape punyer kerja ni??..tak sudah2 nk buruk kan Nora….kok ye pun nk amik hati mak mentua jgn lah gunakan taktik kotor..

  8. man sewel dtg kl

    ND skg dah nama dah mula naik….pedengki ne mmg nak menjatuhkan airmuka org senang2 jer…gmbr lapok bt apa br skg nak disiarkan….

    • Lk gtd lewes nam

      Nama dia mmg dah naik skrg tp bkn pasal citer yg baik

      • orang malaysia yg educated can read between the lines…..jika satu gambar macam ni dipublishkan, bukan orang itu sahaja yang orang pandang buruk…..bahkan kita tahu bahawa kebanyakan semua artis berkelakuan begini….pakaian tak tutup aurat, hidup seperti orang dah kawin sebelum bernikah (nikah tu hanya formality saja bagi separuh artis), kaki club, merampas suami orang, kaki judi, dll. Cuma, orang malas nak siarkan cerita begini kerana tak mau aibkan orang, KALAU ADA ORANG SAJA2 HANTAR GAMBAR MCM NI NAMPAK SANGAT NIAT BURUK DIA…..lainlah ada separuh artis tu yg memang publish gambar sendiri nak menyakitkan hati orang lain atau nak publisiti…..SEBENARNYA KAMI TAK HERAN GAMBAR2 BEGINI, BANYAK LAGI GAMBAR LAIN YG LEBIH TERUK……

  9. ntah tak da kerja kot penyebar pic ni…agak2 kuncu FS kot..???????????

  10. yakin ke gmbr tu gmbr ND???????????????????
    klu xyakin..jgn mndai2 wat fitnah..dose tau….

    • che nini,
      tu cer bace leklok nora sndri dh mngaku gmba die.
      nk fitnah ape lak.
      eh2 die ne slow betol la

  11. ala nora danish ni mmg prangai trok pn..eran asl bekap die..pki seksi..pegi clubbing..poorrdahh!! mcm jamban!!

  12. manusia memang mcm tue dengki je …
    asyik nk aib an org je…
    gmbr lalu biarlah jadi masa lalu xpayah ungkit2 …

    • ND tuan punya badan x rasa aib pun.. Sbb tu sblom dia g umrah pun smpt bergambar seksi lg

      • gambar lama lah..untuk majalah glam pun gambar tahun lepas……saja nak burukkan ND supaya tutup cerita FS hamil bunting pelamin…

        • Ex Mertua Nora

          A'ah lah gambar lama sbb tu ND nanti boleh jwp skrg saya sudah taubat sbb tu saya pergi umrah (wlu pun ditaja). Kau faham ke apa tu bunting pelamin? Memang kau tak faham lah sebab tu kau nak fitnah FS tu ngandung anak luar nikah. Tapi tak apa sebab dosa kau pun kau yg tanggung sendiri bkn aku

          • orang bukan nak fitnah FS ngandung luar nikah….tapi rata2 (kawan2 tempat kerja) semua gelak sebab baru kawen 2 minggu dah cek hamil dua minggu)….tunggulah lambat sikit….excited sangat. kata orang tak perlu terburu-buru ….

          • suka dia ler..anak sulung sume excited..

        • asal pulak FS yang kena ni??bunting pelamin takde kena mengena dgn topic ni la

  13. WARTAWAN BAPOK MEMANG SUKA MENYEBARKAN CERITER MELEBIH2!

    SIAPA NAMA WARTAWAN HARAMJADAH YG KATA ND PAKAI SKIRT PENDEK SAMPAI NAMPAK SELUAR DALAM…?

    WARTAWAN HARAM JADAH MAKAN DUIT HARAM DGN MEMFITNAHKAN ORANG…

    TAK TAHU BEZAKAN KE HOT PANTS DGN SELUAR DALAM????

    ND MU DAH BUKA AIB MU SENDIRI JADI MU TANGGUNG LAH RISIKO NI.

  14. haha..tula..bila dah tersebar gambar tu baru nak gelabah.. tapi masa tu tak pikir pulak baik buruknya.. artis..artis..

    • saudara seislam

      masalahnya apa? motif penyebaran gambar?

      bukan nora danish yang snap sendiri pic tu kan?
      bukan nora danish yang upload pic tu kan?
      dia mabuk atau tidak, kita semua tak tahu kesahihannya..

      orang yang snap pic ni dan orang yang upload pic ni..dialah yang mengaibkan nora danish.
      kalau orang ni betul2 jujur baik dan ikhlas, dia tak perlu buat macam ni.. supaya Allah juga jaga aib dia pula di akhirat kelak.

      kita sendiri pun, kalau tahu keburukan orang lain, kita tak perlu sebarkan..jagalah aib saudara kita sendiri..

      kalau terbukti insan tu buat kemungkaran, yang perlu kita buat ialah, nasihati insan tersebut supaya menjauhi larangan Allah.. sama ada insan tu terima nasihat kita atau tidak, itu bukan lagi urusan kita setelah kita menegur.. doakan sahaja Allah akan buka pintu hati dia untuk terima hidayah.. yang penting, kita dah tunaikan tanggungjawab kita..

      Allah pun perintahkan nabi Musa menegur Firaun dengan baik.. kenapa kita ni yang tak setaraf nabi, yang banyak buat khilaf ni..nak guna perkataan yang tak elok pula..

      wallahualam.

    • ND x gelabah lah dgn gambar ni sbb bkn sekali dua dia berperangai mcm ni, lbh teruk dan buruk pun pernah tapi dia mmg pandai cover line. Depan org dia tunjuk kan dia sopan dan baik tapi sebenar nya dia lagi hampeh dari hampeh.. :p

      • salam.. amboi!! Kita perlu saling ingat mengingati… kena ingat tu… lagi satu, sebagi orang Islam, kita perlu ingat, Allah Itu Maha Pengampun…

  15. kita tak boleh nak menilai orang lain hanya dengan sekeping gambar tau…mabuk ke?tido ke?penat ke?berehat ke?kita takde kat tempat tu…kita tak tahu..jangan buruk sangka kat orang lain tau…saya tak minat ND ni..lebih minat n suka kat FS…tapi kalau asyik nk jatuhkan orang je…tak adil lah kan………

    • aku suke kau sbb 1st tym peminat FS xkutuk ND…bkn bermakna aku suke ND,aku setuju je dgn pe yg dia buat..tp btl la,gmbr ni xmembuktikan pape pn…ntah ye ke x kt klub pn xpasti kan?..mabuk ke x pn xtau kan?…tym tgk gmbr ni,aku dh tepk dh,xmugkn la ND suke2 nk pakai baju pendek mcm 2,tp xpakai short pants…
      aku pn heran,nape bru skrg gmbr ni kuar?mesti de motif kan?…sume pendengki la tuh…g pn klu nk kte Datin Seri akn benci dia,xmgkn gak la sbb sumber 2 kata gmbr tu dia bersama famili xhubby dia…so,bkn dia menjalang dgn org lain….
      sume org buat salah…bg la peluang utk dia btlkan pe yg dia pernah slh dlu…dosa pahala dia Allah yg tentukan…kte doa je la yg trbaik…

  16. xtau pic ni btol ke tak…but yupz…mmg penah nampak nora kat airport bali 18 may lepas

  17. pesal la ramai bekap nd sbb die kne tgl dgn jejai so korang kecian laa?? aduii..pdhl mmg pranagai die ni hancus pn..mengong!!

  18. biar lah die .. dah tahu diam jela, tak perlu nak publish kat sini ..

  19. kalau dah benci

    orang yang komen macamlah baik sangat…..sebenarnya dah tentu yg cemuh are ND haters= fasha fans….sebab gambar lamapun nak dijadikan issue. ada pula yg tuduh ND pandai coverline…semua artis-artis semua mcm tu…..bila terperangkap, jawapan klise ialah…'no komen..', jgn tuding jari kat ND saja…kalau nak publish gambar teruk2 artis lama..bersepah2…

  20. kerjaya dia baru nak berkembang..si pelaku ni musuh tegar nd.. supaya nd nampak buruk dimata org lain.. kesian dia.. nd tabah dan teruskan doa supaya nd berubah ke arah yg lebih baik..

  21. semoga tuhan memberi rahmat dan hidayahnya

  22. apa pun nd aq ttp minat n hrp nd akn d br hdy kearah kbaikan,insyallah nd:-)

  23. memang dialah.. naper org nak fitnah pulak.. korang nie pasal nie pun nak gaduh.. dah memang artis ..memang kaki club pun. korang tgk dia berlakon jer dekat luar tak tahu. fikir2 lah tak kan pokok bergoyang kalau tak der angin .. semua artis malaysia mcm tu .. kalau dia org baik tahu batas agama dia orang tak jadi artis…

  24. i like that pic!

  25. NORA DANISH? XDE APE YG HEBAT SNGTA UNTUK GADO SESAMA SENDIRI. KESIAN KORANG

  26. ingat allah … sebelum ajal menjemput tiba.Semoga kita semua mendapat hidayahnya.. insyallah

  27. la….biasa je pun pic ni..tak la sehebat FASHA SANDHA time dlm pub tu..siap mabuk2 lg..mcm tu baru d kira mabuk Dan seksi.. Korang ni…cetek pengetahuan bebenor la.. ND relaks her pun pic ni..tak la dia melatah.anyway ND, Ada org nak jatuhkn u tu..u kn famous skrg ni..sabar yerrr… Do ur best n tawakal bnyk2.. u r still da best n comel if compare with FASHA SANDHA..nasib baik fasha rampas jejai,kalu dia rampas datuk K,siap kena baikot selama2nya kot tak blh blakon..suara FS mcm katun..hehehe…jgn marah yer FS..we know dat u always follow ND pnya story..kekeke

  28. Moral of the story:

    – Walaupun Tun Mahathir Mohamad sumpah org Melayu sebagai mudah lupa, tapi kita tak mudah lupa utk terus dengki-mengdengki, fitnah-memfitnah, mengumpat, ghibah, dll.!

    – Bila kita dah insaf; ada saja setan2 (dikalangan manusia Melayu) mengingatkan kembali perbuatan jahiliah kita dari zaman tok nadok; dengan bertujuan supaya kita kekal sesat/melakukan apa yg burok itu.

    – Kita berbaik/berlaku soleh ler tahap mana pun; Org melayu cuma nak ingat/ungkit salah/buruh/dosa kita ajer!

    timakaceh!

    p/s: ND masih cun walopun JAS!

  29. memang kerja sia sia orang yang menyebarkan gambar ni…kan dah dapat dosa kering..!

  30. dosa buka aib orang.belajar agame ke tak dia ni……………bla la dia ke hell yang doh hello kat orang yang buka aib dia ni…………..

  31. mencari salah orang memang seronok,walaupn xthu bnde 2 btol ke x..nobody perfect tpi masing2 xde hak nk aibkan org len..hdup ssame mnusia nie knela harmoni

  32. bestnye lau ND tol2 bertudung..so sweet d samping tnaikan tntutn agama

  33. Nora Danish ni memang LIAR sebenarnya……Tolonglah…Jangan kerana mukanya AYU, Wajah NYA lembut semua ORG naak pertahankannnya….Dia dengan Fasha Sandha sama JER..KAKI BOTOL….kalu tak percaya CLUB pergi kelab malam sekitar KL…….Mesti terjumpa dengan MINAH HAYUN ni MABUKKK…….!!!!

counter statistics