Saturday , August 19 2017
Home / Dunia Artis / Gambar Nora J bertudung (3 gambar)

Gambar Nora J bertudung (3 gambar)

Lame tak dengar cerita Nora ni, tau-tau kini kena panggil Nora J pulak. Nora J memberi alasan menukar nama kerana namanya itu terlalu banyak persamaan dengan personaliti lain. Apo-apolah, janji kamu happy. Lagi gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

9 comments

  1. akuponpakaitudung

    cantik sangat..

  2. cantik pun..tapi tak paayh la pakai tudung singkat sangat n pakai baju ketat2…kalau nak ttp, tutup betul2 ….kena ikhlas…harap kekal la bertudung & membawa kebaikan kepada semua rakan2 artis….

  3. what mean 'J' yaa??

  4. nama Nora je kan dh elok dh. apsal tiba2 nk pkai Nora J plak?? owh ye~ laki dia Johan pon nk glamer gak.. Jgn jd cam Aida Rahim/Radzwill/Khaleeda dh la. asyik tukar nama belakang je. lg 1, Jgn sapu nama Nora Zain. yg tu heroin peberet bapak aku.

  5. lawa kan dia pakai tudung.. suka ai

  6. Nora cun la…

    Nora ni tukar nama Nora J fasal J tu

    short nama suami Nora.. Johan…

  7. Nora cun la…

    Nora ni tukar nama Nora J fasal J tu

    shortform nama suami Nora… Johan…

  8. tak kisahlah nak tukar apa2 pun.janji suara tu meletup2 ngan lagu yg vass gitu.. i likeeee 🙂

counter statistics