Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Norman Hakim belai Memey Suhaiza

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

25 comments

  1. KALAU SUDAH JODOH APA SALAHNYA

  2. nie gmbr nak kawen dah ka atau gmbr untuk raya..
    ke gmbr untuk mgatai
    ataupun gmbr untuk menghotkan lagi kisah mereka
    atau pun gmbr untuk …untuk apa ek..
    entah!

  3. sekali tengok sengihan memey cam sengeh waheeda masa kawen lak….hehehehe…..

  4. hmm klu dah jodoh tu apa lai…nikah le beb. xyah nk pnjg2kan cite..
    korang bising bile fitnah melanda tp tak sedar yg diri sendri yg undang fitnah tu. Kang senang cam waheeda tu, nikah je terus then retire.. aku pun x buat byk dose kutuk ye heheheh… nauzubillah….

  5. meluat la aku tgk keadaan mereka berdua yg mengada2 ni
    hampeh 2 ekor ni

  6. gatei plak dorg ni..ceh

  7. biarkan,kita tengok berapa lama kebahgiaan yang tak berapa nak manja tu.tunjuk skg bila dah kahwin hampeh….cari perempuan lain plak……

  8. ak nak tambah kenyataan piah…bila da dpt ank cr gak yg len contohnya dh di buat pun kat rumah tagga sendiri…org yg merosakkan rmh tgga org len akn dpt blasan jgk akhrnya,kt x slalu di atas dan langit x slaluny cerah.

  9. ape la perasaan 3 ANAK2 norman hakim tuh bila terrrrrrrr tengok gambo ni bapak dia ngan betina tu ye..kompom arr terpinga2 + sedey…..sian bdk2 tuh…mengong arr norman tuh…dpt bini comei..ank2 pun tomei2….pi dok menggatai lg…..terajang bg mampos eloknyer…betina tuh pun sama gatai menggatai….byk jantan bujang…jantan duda..pi carik jantan yg berstatus LAKI ORANG..bodo sengal..ni la namanyer minah sengal….hish gheram haku….

    • tah2 anak dorg pn xde perasaan..ayah die mcm tu..mak die abby pn lbh kurang gk kepik dgn laki lain..iaitu zul..hahaha..sume same je artis2 ni

  10. dua2 mcm bodoh!!

  11. biarla..sudah tertulis ceritanye begitu…..nak wat cmne… suatu yg berlaku mst ade hikmahnye…

  12. BIARLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MEREKA

  13. mana bleh biar.. kita kan org islam, kena mencegah kemungkaran… klu dh bergmbr berpegang2 ni, apa kes? dh nikah ke diorg ni yg memberi keizinan utk smua tu? ni yg kita nmpk, yg kita x nmpk… bygkan apa yg dua2 merpati sejoli ni buat di mlm dingin jam lbh kurang 2 pg di sebuah opis yg xde staf lain pd ms tu? aku bkn nk menyibuk, cuma mengingatkan.. skrg ni dunia dh akhir zaman, mcm2 dh jd…

    • Tol tu. X salah klu kite tegur especially dgn cara yg btul. Cuma jgn le kuarkan bhase yg kesat kan kan kan kan… atau berbaur fitnah..
      Dari Abu Said al-Khudri r.a., katanya: "Saya mendengar Rasulullah s.a.w.
      bersabda: "Barangsiapa di antara engkau semua melihat sesuatu kemungkaran, maka hendaklah mengubahnya itu dengan tangannya, jikalau tidak dapat – dengan atau kekuasaannya, maka dengan lisannya – dengan jalan menasihati orang yang melakukan kemungkaran tadi – dan jikalau tidak dapat juga –
      dengan lisannya, maka dengan hatinya – maksudnya hatinya mengingkari serta tidak menyetujui perbuatan itu. Yang sedemikian itu – yakni dengan hati saja – adalah selemah-lemah keimanannya." (Riwayat Muslim)

  14. Esshh….nikah lah cepat…tunggu ape lagi….meluat lak aku tenguk.

  15. bagi sy patutlah norman kawen dgn memey pas tu abby kawen dgn zul sebab dua-dua gatal gelenya….tapi memey tu memang cun patutlah norman gatal…memey pn sama gatal…rampas laki org..

  16. nak muntah……uwekkk

  17. ade owg ckp muka pompuan ni mcm Lisa Surihani.. ish bg aku klu dia make up je sama..
    tapi klau sama2 xmake up,haram jadah nk iras2. muka Lisa Surihani 99x lagi cntik n ayu.. Benci pompuan dgn jantan ni

  18. biarlah memey rasa macamana jadi isteri….sebab skrg dunia balasannya di dunia..x lamalagi dia rasa apa yang dia buat kat orang

  19. Hee x suke lah

counter statistics