Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Norman Hakim seperti Mak Nyah

(Gambar) Norman Hakim seperti Mak Nyah

219

Selepas drama terbaru JS Pictures Sdn Bhd, Mabuk Estrogen didakwa menampilkan adegan `bercium’ antara dua pelakon lelaki utamanya, karya terbaru produksi milik Sheila Rusly, Donut dijangka bakal mengundang kontroversi apabila menampilkan kisah homoseksual dengan pelakon utamanya memegang watak pondan lengkap berpakaian wanita.

Drama itu yang bakal ditayangkan di Astro Ria, menampilkan pelakon yang sebelum ini cukup ‘panas’ dengan isu perceraiannya, Norman Hakim, menjalinkan hubungan cinta dengan seorang lagi watak utama, Shakir lakonan Fizz Fairuz.

Norman Hakim turut tampil berpakaian wanita dalam satu babak penggambarannya di Peninsular Residence di Jalan Damansara di sini, semalam, dan turut beraksi mesra dengan Fizz.

Bagaimanapun, Norman menafikan watak lelaki homoseksual dalam Donut sebahagian usahanya untuk menarik perhatian bagi memulihkan namanya dalam industri perfileman tempatan selepas diselubungi isu perceraian dengan Abby Abadi dan hubungannya dengan Memey.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

10 comments

  1. w/pun aku sgt minat dgn fizz fairuz tp disebabkan ada mamat sorang ni yg berlakon cite ni so aku ambil keputusan x mau tengok cite ni. aku akan boikot ape jer yg kaitan norman-memey

  2. fu yoooo..caya la hlg sabar..hheheh..aku pn mcm nak mympah gak nak tngok…uhuhuhuhu

  3. auuwww…auwww…jgn la gitu nyah..tonton la cete i ni nyah..i pn nak cari mkan jugak nyah..ank2 i lagi cm mn nyah..

  4. HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Cali weh..!! Lawak semacam je.. erm, sp plak nyah yg pkai baju kaler pink tu??

  5. Memang mamat sorang tu nak tarik perhatian semua pihak…..

  6. MACAM ANJENG JER MAMAT SORANG NI…

  7. haram bagi lelaki memakai pakian merupai wanita…haram!!!!!!!!!xtakot dosa ke??

  8. hahaha!!
    btol2 dah mcm ANJING lak ak tgk lama2
    bwat bnda haram
    jd la mcm binatang yg haram d pegang ekk
    hhuhuhu

  9. salam…. nak tanya ada sesiapa yang tahu cm ne nak email ngan kak sheila rusly….. minat lah kat dia…. suka tengok cerita terbitan syarikat kak sheila….

counter statistics