Saturday , December 10 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Peluk Mesra Akim AF7 dan Mila AF6

Gambar Peluk Mesra Akim AF7 dan Mila AF6

Alahai, manjanya mereka berpelukan. Bagi yang tak tahu, mereka berdua berganding dalam satu drama muzikal bertajuk “Kau dan Aku” sebagai sepasang kekasih. Lagi gambar peluk mesra mereka di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Scene Suri Hati Mr Pilot, Neelofa atas katil terselak tudung nampak … (2 Gambar)

Kecoh dalam forum gosip tersohor Malaysia apabila terdapat scene di dalam drama popular Suri Hati ...

50 comments

  1. siot je. gedik gile babeng r.

  2. alahai…pe lah sgt…skdar memenuhi permintaan jurukamera jer…bukan peluk2 gatal pun…

    • tp boleh tolakkan dgn cara baik atau sopan.. nk seribu daya tak nak seribu dalih…
      kekdg aku respek tol ngan siti mase ye memula nyanyi lu, tolak photoshoot ngan mana2 artis lelaki, klu bergambo pun just semasa majlis ke, peminat ke… dan x over2.. pesal yg elok ni artis lelain amoh amik contoh tp tang pakai tudung serupa x pakai tu ramai plak yg ikut… apa daaaa

      • btl tu..poyo plak nana ni..dh mmg slh pelok2 tu..xkire la pelok cmne pn..mmg la kameraman soh..tp xbleh ke tgkp mcm bese2 je? x dose n salah ke bergambo mcm tu? ape la lu

  3. correction…Mila AF5 aaaa bkn AF6
    alahai mila, kesian for ur future husband sbb jadi org yg keberapa ntah peluk u… agak2 aaa klu nk bergambo tuh..

  4. kalau dalam drama ni apa pun boleh, peluk sana-sini pegang sini-sana pun bolehhhhh…..orang perempuan dah tak jaga maruah kononya glamerrrr. mereka fikir berpeluk untuk peminatlah konon. perempuan ni kalau semua lelaki boleh pegang n peluk jatuh gred dah…

    • tol tu….ntah aaa..
      harap2 yg berkenaan wak garis panduan, wpun watak suami isteri skalipun, walau lam crita mcm atau ala2 Nur Kasih ke, tlg le jgn bebas sesgt peluk sana sini, cium ke wpun cium tangan sbb yg blakon tu bknnye muhrim… alaaa ble apa! janji pengarah atau penulis skrip kena lebih kreatif…

  5. msh ada org tgk mediamalaya ke??membosankan…update crita x panas lngsung..ntah pape tah..dlu sronok r gal..skang dah jd zaman pra sejarah!ktinggalan!

  6. mila nak tahu tak
    aku tengok je dah tahu
    tengolah nanti aku beritahu
    derktir
    suruhkau keluar
    dari
    berlakun
    jangan marah
    haha……………
    ge~………….

  7. mediamalaya mmg salu lmbt update..kdg cte tu dh lame kuo kt blog lain..mediamalaya xkuo2 lg..hahahaha..kenyataan poyo ganaz..jgn nk bebel lak..wkakakaka

  8. apa yang korang kata tuh memang betul…

    tapi ..hanya siti sorang jer yang bleh buat gaya sopan bergambar and tak gambar ngan artis lelaki macam di atas

    tak naklah ada siti no2 kan??

  9. Sayer pon nk peluk Mila gak.hehehe

  10. Peluk la Mila. Pas ni kau akan dapat laki yang suka peluk pompuan jugak! Mcm kau…

  11. iHhH….rOmaNtiK nyA…..

  12. akim wah wah wah sambil peluk tengok kenapa ni akim ramai kawan kawan i nak tengok awak tau berduet dengan mila

  13. oi korg semua tu kata org solat lima waktu ke
    korg xlakukn ke..
    xya nk tuduh2 org korg sndiri pakai tudung labuh
    siap wat hubungan seks la
    p laaaaaaaaaaaa

  14. la ok pa mila ngan akim bercinta apasalahnyakan,hampa jelous npa????
    akim kan ensome tu la semua nk tu…..hrap akim ngan mila bahagia hngga akhir hyat…jgn pduli dpa nk kta pa…akim x sesuai ngan aishah,dah la x lawa plak tu…menyampah btoi

  15. Sesiapa yang cemburu melihat Akim dan Mila berpelukan..peluk saja bantal peluk tu…best siot…terus mengkoroh..kroh..kroh…kroh..
    Tengok diaorang berdua ni padan sama comel. Semoga mereka berdua ini bergambar berpelukan di masa-masa akan datang.

  16. so sweet………i love it

  17. lantak la diorg. bkn korg yg tanggung dose diorg pn….

  18. ee akim tu hemsem lah mila comel sangat kawin lah akim mila jangan marah hee gurau jeee

  19. diorang sungguh romantiklah nanti gambar bercium pulak hehehe

  20. mila umur 24 akim 20 macam mana tu

  21. x pe abg akim kak mila sabo jew jngn lyn diowng 2 cemburu

  22. nadya ske abg akim ngan kak mila brlkon mmg mntap la.. nadya harap abg akim ngan kak mila bce tau ape yg nadya tlis nie

  23. muka c mila macam orang tua lah.x best la.ada tahi lalat lagi muka c mila macam biba bah kalo akim gan aishah lagi romantik.ini mila mcm jingan plak.

  24. tk patut tk patut!!!!!!!!!!!!!!

  25. alahaiiii,tak malu betul mila dan akim berpelukan… mak bapak mereka tak marah kerrr….xsopan betul…

  26. x pe llki mude dri pompuan…zaman skarang x kisah….asal bahagia

  27. ade jugak gambar ni heheheh

  28. saya sebernya suka kat akim,
    tapi saya benci mila,
    mila tu dah la gedik menyampah aku…………………………………

    • AKU BENCI MILA……………………………………………….
      MILA TU SEBERNANYA GATAL,
      AKU RASA AKIM NGAN AISHAH LAGI SESUAI…………………………..

  29. aq sokong ckp kau hazrul.mila tu sebenarnye ter gedik gedik ngan akim.akim terpaksa sebenarnyer tue,disebabkn mila yg gatal nk mampos.akim ngan aishah lagi sesuai drpd mila yg x sedar diri nie.mmg patut pun farah dlm citer kau&aq minah kg.

  30. aq sokong ckp kau hazrul.mila tu sebenarnye ter gedik gedik ngan akim.akim terpaksa sebenarnyer tue,disebabkn mila yg gatal nk mampos.akim ngan aishah lagi sesuai drpd mila yg x sedar diri nie.mmg patut pun farah dlm citer kau&aq labelkan mila ni minah kg.

  31. hye!pelik tulllll lah izzAH!ada ke patut kata akim ngan mila sesuai dua orang!

  32. JANGANLAH…………………………………GADUH………………………………………………………ITU KEHIDUPAN DIORANG……………………………………………………………………………….

  33. mila bersabarlah biar diaorang mengutuk awak nanti diaorang yg dpt dosa awak yg dpt pahala.sebenarnya diaorang cemburu awak peluk akim^_^

  34. i love you akim

counter statistics