Sunday , August 20 2017
Home / Dunia Artis / Gambar Perkahwinan Lisa Surihani dan Shaheizy Sam

Gambar Perkahwinan Lisa Surihani dan Shaheizy Sam

Memang. Ini bukan tipu, ini gambar Lisa Surihani dan Shaheizy Sam berpakaian pengantin bersama. Tapi ini hanyalah untuk filem terbaru mereka iaitu S.A.M. (Saya Amat Mencintaimu) arahan anak bongsu Datuk Yusof Haslam, Syafiq Yusof.

Gambar penuh after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

9 comments

  1. dagu lisa nmpk gemuk…

  2. Adoi jeles nyer aq.. uwaaa..!!

  3. dah mcm lelaki plak aku tgk lisa surihani ni dgn rambut mcm tu.. hohoho

  4. lembab betul filem2 kat malesia ni! asyik pelakon same jer.. bukan nak jual filem mengikut ideal dan kreativiti tp cuma tahu manipulasi pelakon jer, klu kutuk kan kata tak sokong plak… citttt!

  5. untung la meka ni..rezeki mencurah2..

  6. sam mmg terbaik…

  7. lisa ttp kiut mne ade tembam!!!huh!!!

  8. balik balik lisa..emmmm;(

counter statistics