Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Perkahwinan Mawi Ekin di Felda Taib Andak, Kulai

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

11 comments

  1. meriah nya….wow ramai orang yang datang. Lepas mawi ni siapa pulak akan buat macam ni. Admin ko kawin nanti buat macam majlis mawi…eh aku tanya ni betul ke admin dah kawin ke belom…ntah2 dah bercucu…pes bebeh!

  2. mmg world lah diorg ni…mengatasi ..majlis ct

  3. wow begitu grand sekali majlis persandingan Mawi dan Ekin mengalahkan anak menteri

  4. dengki tu xlah….tapi meluatnye…sekarang ni artis disanjung2 ulama diketepikan…

    • noname siapa ketepikan ulama dan ulama mana pulak yang diketepikan. Pada aku, hiburan nak juga sikit2 kalau tidak mereng kepala baca yang heavy2 ni.

  5. waaa!!
    suke nye baju dorg sanding!
    wlupon aku bkn jawe (YEKE??HAHA!!) tp nak jugak!!!

    • opps...tonton naratu

      chantek ke gtu? bju mawi tu oke g… bju pompuan tu, cam witch dlm fantagiro tu ade laa…

  6. majlis bukan main grand..boleh masuk book of record.
    boleh jugk la dikategorikan wedding of the year 2008.
    jangan plak baru setahun 2 kawin da nk bercerai..
    tgk jela kisah erra & yusry..
    bukan main grand lg tp tgk skrg???
    itulah dunia artis skrg..lg baik hidup mjdi org biasa tanpa publisiti.
    aman & damai atas berkat keiamanan & ketakwaan kpd ALLAH.
    moga bahagialah mawi & ikin..

    • I sokong apa yang u cakap tu. Kahwin tu untuk memenuhi kehendak agama dan undang-undang supaya lelaki dan perempuan boleh kongsi hidup bersama.Tak salah kahwin besar-besaran tapi kena lah fikir juga, buat apa nak bazir duit untuk benda-benda yang tak penting.Kan lebih baik derma sikit duit kat rumah orang tua ke, anak-anak yatim ke atau kat rumah orang kurang upaya ke.Ini tak guna duit sponsor pula tapi main belanja je.Dah kahwin besar-besar cam ni janganlah esok-esok nak cerai.Alasan nak cerai, tak bersefahaman dan tak boleh hidup bersama.Tolonglah jangan nak tipu orang lah.Masa cinta dan nak kahwin ada pula persefahaman.Tanya diri sendiri sama ada layak tak buat pembaziran macam ni.

  7. lawa baju kawin diaorg. warna silver tu cantik tp tenggelam dek pelamin yg colourfull ittiew.

  8. grand tau…….. meriah…. alhamdulillah….

counter statistics