Thursday , July 24 2014
Home / Dunia Artis / Gambar Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus yang ke-3 (8 Gambar)

Gambar Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus yang ke-3 (8 Gambar)

Hi emems sekalian! Best cuti panjang? Hari ni monday blues kah? Buat pengetahuan semua, ulama popular, Ustaz Azhar Idrus telah bernikah buat kali ke-3.  dengan seorang gadis bernama Izyan yang berusia 27 tahun. Gambar penuh selepas ini.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

73 comments

  1. ya allah nape x cari janda2 yg ramai anak…ni kawen ngn ank dara..

  2. biarla die nk kawen ngan sesape pon. Asalkn berlaku adil suda.. Wife die relax je, np ko nk bising plk..

  3. Kalau aq ada anak pmpuan pun,aq nk kawenkan dgn Ulama! Pahala dapat sampai ibu bapa mentua tu..drpd kawenkn dgn mat2 rempit

    • Berhati2 menyamakan seseorg dengan taraf setinggi ulama. Jgn sampai kita meletakkan taraf ulama kepada yang tak layak…

  4. nak jadik no. 4 lah…

  5. sahabat masjid

    usia tak penting,ilmu yg perlu diambil berat.org berilmu da 3tempat dipenuhi.ilmu kita??insyaAllah..

  6. UAI kawen pon korg nk bising. bia la die nk kawen janda ke, anak dara ke. kalo da jodoh, kne terima. perkahwinan adalah bnda yg baek dlm islam. bkn UAI buat bnda xbaek. yg aq dgr jgak, bini 1st and 2nd yg tolong pinangkan.

  7. x kisah la dia nak kawin berapa pun yang penting benda tu x salah & dia mampu berlaku adil siapa la kita ni nak menilai seseorang tu

  8. TEORI MUDAH, PRAKTIKALNYA RUMIT. KALAU KASIH SAYANG BOLEH ADIL KE? CMANA TU?

    • setuju! kita sbgai manusia biasa…kasih sayang mmg akan ada pro contra…tp hati org, kite xboley menilai. ape lagi nk dipersoalkan ketentuanNya…(ckp kt diri sye sndiri..uhuhuhuuu)

    • cubalah ko kawin dgn UAI..jd no.4 pulak…baru tahu…nnt bgtau kat kitaorg…hahaha…

  9. huhu..dlm ceramoh UAI sokmo kata org puang bodo.tu dalam2 bodo baham ke dia sorang smpai 3.hehe..slmt pengantin baru..awat muka pengantin pompuan masam je?

  10. sokong nik aziz! satu2nya tokoh agama yg ada satu isteri je.

  11. yg xpueh ati ni samada pkawenan gagal,janda yg dh lama solo,atau anak dara yg prasan cntik tp x dipinang2..dan se lg..macai be end..haha.. tahniah UAI..terbaek.. :)

  12. nana wan lebor

    geli aku….eeeee….

    • apa yg geli nya. kawen kan halal.

      • Aslkm

        Sesungguhnya rezeki, ajal maut, jodoh ketuntuan Allah SWT. Sampai masa kematian kita pun termasuk hampa ditentukan Allah SWT.

        Awat yang hang geli tak ketahawanhala ni, serupa pondan, hampa reti dak peraturan dan kententuan Allah ni, kot-kot nanti orang geli dan jijik tengok hampa kot. Bangang….

    • ko hengat org x geli dgn ko??

    • nie perfikiran sengkek !! islam tidak menghalang poligami lah bro!

  13. apa yang nak di komeng. dah jodoh lagi pun kawen ramai bukan buat jahat bukan buat maksiat. ni lah jalan menutup syahwat dengan cara islam. bodoh teh yang marah ni

  14. bendelah uai kawen pong mung seme nok baloh..dh jodoh die ngan anak dare ke jeles sbb smpai skrg xkwen2 hehe..doakan yg tbaik utk uai sudohlah.ape2 sep mude sep kita

  15. USTAZ KEBENDAAN MACAM NI LAH YG DANGER…
    HERAN BETOL DGN PENGIKUT2 YG TAKSUB PADA ORANG MACAM NI..

  16. Jodoh , ajal, maut, hanya allah yg tentukan

  17. X PAYAH SIBUK HAL ORG..PIKIR DIRI DULU LA…MMG LA KITORG PNGIKUT UAI…SBB DIE YG BAGI MOTIVASI UTK KAMI ORG MUDA KEMBALI KE JON YG BENAR…KRAJAAN BUAT MCM2 BENDA UTK ROSAKKAN ORG MUDA..TP UAI YG BAGI PENAWARJYE.HAKIKAT SEMUANYA DR ALLAH…

  18. Aperlah korang nak komen2, dah nikah dah UIA, bio la dia ngan isterinya, kita sepatutnya doa kebahagian nya..baru lah ader org lain doa kan kebahagiaan kita, ni ader yg setuju ader tidak, dah nikah pown korang leh wat aper..? nak suh dia becerai..?, tang ustaz kebendaan tue..yang kita nak ilmu dia…bukan dia…yang mana pada pikiran masing2 tak sesuai atau tak kena..tinggalkan..yang rase sesuai ikut jer..jgn sampai fanatik…yang org puang pulok nok marah , nok kate geli mende..? hok sedap hok halal….nasib mu blom tau lg nikoh ngan saper…..mungkin dapat yang hensem..tapi..tabley pakai…maklumlah hensem..sume org puang pandang…kadang dapat yang bujang dia rajin kijer..bile doh kawin..trus jadi malas….ader dah nikah baru tau..laki dia mat pet….jadi jangan komen lebih2…muhasabah diri tue….macam saya kata awal2 tadi…. " DOA KAN KEBAHAGIAAN ORG, INSYAALLAH NANTI ADER ORG DOAKAN KEBAHAGIAAN UNTUK KITA "……PEACE YOOOLLL

  19. Bila org mcm ni kahwin 3, 4 semua org cakap dah jodohh,nak menyelamatkan org ppuanlah, dia mampulah.. semua orang sokong. Alangkah baiknya kalau setia pada bini yg satu. Zaman skrg tak ramai org laki yg sanggup hidup semati. Semua lebih kepada nafsu.

    • dh bkpe mu xmboh kawen ke? ke xdok nafsu? sehidup semati tue makne nye sorg hidup sorg mati, gitu ke setia mu kate? heyyy org puan leni nisbah ngn laki 7:1, kalo mung setia pd sorang, sian kt org puan lain lah weyyy, bodo

    • Allah pun menghalalkan poligami yang ko sibuk pasal setialah nafsulah kenapa???sekurang2nya ia menghalalkan hubungan…abis org berzina pandai lak ko hina…ko langsung xder hak nak pertikaikan perkara kahwin 1,2,3 dan 4…xder satu pun kat dunia ni hak kita walaupun suami, isteri ibu bapa dan anak2 kita..tu semua pinjaman semata2 kepada kita..in de end semuanya akan kembali kepada yang HAK..

    • Dalam islam boleh kawen sampai 4 selagi berlaku adil. Kenapa la yg bangkang dia nk kawen lagi ni bebal sangat?? Tolong jangan melampaui batas (melebihi dari ALLAH).. Tak sekolah agama ke apa? Perangai org tak sama semua. Hormat lah pada org yg lebih alim dari kita. Sekian

    • Betul3

  20. ALhamdullh ya Ustaz…ana gembira ngan anta syeikh..

  21. woi babi! dia nak kawen dia punya pasal. isu anak dalam dalam tong sampah, dlam mangkuk jamban ko tak cakap pape pulak. pui!

  22. tahniah wat uai…..terbaik…..moga panjang umor…murah rezeki….aminnnnnnnnnn

  23. ABU UBAIDILLAH

    USTAZ GILA DUNIA..FERRARI+GOLF+ESTIMA+WANITA MUDA…COMPLETE..MACAM ORANG JAHIL CARA HIDUP DIA…ORANG ALIM WALAUPUN KAYA MEMILIH CARA SEDERHANA…KAU TENGOKLAH TGHHA DAN TGNA…TU CONTOH TERBAIK KITA!! USTAZ NI MERAPU..

  24. HE HE, MASIH KOSONG SATU LAGI. PUANG MANE YANG KE 4 UNTUK LENGKAPKAN…….APE PUN UAI DENGAN ALLAH SAJA YANG TAHU

  25. dah dah semua..xmo gaduh2.kita melayu xmo gaduh2..hehe..nanti ble malaysia dpt ke cina camner?xkn nk tgu apek tua ceramahkan kita?hehe..out of topic

  26. love dakwah UAI

    pangkat ke ape ke yg kamu kkecoh kenape… die pkai ape pon kamu peduli ape… itu KEMAMPUAN die….. jgn ckp blakang… xpuas ati jupe je UAI niha…. jgn kutuk2.. atleast UAI da wt fnomena baru n prove that ank2 muda sukakn ilmu… jgn cemuh sesama sendiri…. doa spaye negara kita aman…. damai……. k… peace …. ape2 pon… smoga UAI bahagia hgga ke syurga n dpt jd suami yg adil buat isteri2nya… aminn..;)

    • ABU UBAIDILLAH

      Ini ulama dan orang alim lah (kau orang yang iktiraf)..kalau dia mampu beli kapal terbang dia beli..kalau mampu beli kapal layar dia beli..kalau ditawarkan perempuan cantik buat bini dia ambik..ini namamya bukan ulama sejati..ulama sejati mesti ada zuhud dan tahu menolak kebendaan..memilih jalan sederhana ( maksud aku bukan hidup miskin dan papa jika ada duit)…ini baru jadi ustaz popular sedikit (ujian ALLAH) belum lagi orang politik yang ada kuasa..

  27. ferrari tu bukan uai pnye f.y.i…. malu je
    nk cakap tu biaq p siasat betoi2 dulu naa…hehe… love uai

  28. Nak fofular tak nak susah dinegara ni kena ikut macam arqam, kawin ramai, semua boleh…kalau cakap sini banyak bidaah lagi sesat, ramai susah nak terima maka sesatlah orang tu buat selama2nya dan rugi besar akhirnya. Yang majoriti orang suka selalu yang sesat dan merugikan masa depan.
    http://www.youtube.com/watch?v=FTqgpQJkefo

  29. tahniah! UAI !! dan teruskan dakwahmu!! kami para remaja menyokongmu!! teruskan dakwahmu!!

  30. kepada yang dok kutuk ustaz azhar idrus!! bawak2lah bertobat!! kita ni manusia yang jahil lagi!! orang macam ustaz UAI dan ulama2 yang boleh bimbing kita.. sedarlah diri kita nie sp??

    • Ustaz kutuk orang takpe ye…pasal kutukan ustaz tu betul..semua kata kata dan perbuatan ustaz ni betul…BODOHHH punya pengikut…ada pendapat di sini yang menegur dan mengajak orang berfikir..kalau dah ekstrem ni memang susah untuk ubah pikiran..

  31. wat aver….janji ku jaga rumahtangga ku….

  32. hahahah!!!mereka yg kutuk UAI sbb JELES Tahap MAKSIMA!Sebab aper?Ni gua bagi pendapat bukan sbab taksub dgn UAI la.Ni sebab gua xbodo mcm kaki2 kutuk cyber ni.UAI nikah lagi satu isteri2 sebelum xyah cerai,lepas tu nikah secara rasmi.Bukan mcm sesetengah tu nk nikah lagi satu?kalo xcerai bini lama kawen dekat thai.reality beb!oleh itu kepada kaki2 kutuk xkire la kutuk UAI ka,ulama2 lain ka,or sapa2 jer la.Sebelom kutuk check diri tu.Sempurna tahap gaban ker tak.jangan sibuk dok kutuk2 org lu sendiri kena kutuk beribu2 org yg benci dgn kaki kutuk mcm lu!haha!HATERS!pegi duk dlm hutan jer la.

  33. TUMPANG TANYA….. APER RAHSIA RAMBUT JANGGUT USTAZ NI WARNA HITAM….? KOK UMUQ DAH MASUK ANGKA LIMA PUN HITAM PEKAT LAGIK…

  34. ustaz kawin 3 semua kata okay.. ashraf muslim nak kawin dua,, kena keji lak. jadi ustaz baru leh kawin ramai eh?

    • DORANG TU DAH TAKSUB IKUT UAI…
      CAKAP PUN TAK GUNA….
      BUKANNYET DORANG NAK DENGAQ..

      JUNJUNGAN NIKAH JANDA2 TUA KERANA TANGGUNG JAWAB NAK ELAK BIDAAH….
      UAI NI MUNGKIN NIKAH KERANA NAFSU MEMBARA NAK ELAK ZINA…
      BAB TU KAHWIN 1 2 3.
      BUAT MEMBIAK KETURUNAN LAAAAA….

  35. Geli tengok org tua nak mampus macam ni kawin dgn org muda.

  36. betina bodoh, ustaz hipokrit.
    nak kahwin utk beri pelindungan pada janda. ini belajar ugama utk nafsu

  37. Junjugan saw nikah yg muda cuma Aisha ra..
    Tapi si ustaz tua ni yg janggut hitom lebat kahwin semua2 nya mudo2…
    Weehehehehe!

  38. bengan tahap gaban

    sape yang ckp puang bodo tu dia lagi bodo berganda.2xxx…………org yang beranakkan kan ko tu puang ke laki..so mak ko tu pun bodo ar .eeiibodo sgt2

  39. Ujian dtg dlm pelbagai bentuk..kekayaan dan kemasyhuran juga adalah ujian. Org yg benar2 bertaqwa sahaja dpt lulus cemerlang dlm ujian itu. UAI lulus x? Wallahua'lam. Mata kasar org ramai juga boleh menilai. Saya paling tak suka bila org mengaitkan takdir dengan jodoh, lebih2 lagi utk berkahwin lebih dari satu..takdir boleh diubah dengan doa, usaha dan tawakkal. Kalau dia berusaha utk menolak dijodohkan dengan perempuan muda ini..bagaimana agaknya? Perlukah takdir disalahkan?

  40. Dia boleh jaga aurat 3 orang isteri. Alhamdulillah. Tp kebanyakan orang sorang isteri pon dh tak terjaga auratnya… Astaghfirullah.

  41. Sume yg dok komen sini sesak meskin laka…tak dok duit duk diam la…..takot bini tok tua diam jugok……dah org mampu….duit banyok…batin kuat…bini baik2 lako….adjus cukup 4 org lalu…..ke guane……terliur jugok tp tak dok aroh la

  42. Berlapang dada la…bende halal kan..soal niat kite xtaw..yg pasti bersangka baik..xkan isu nikah yg HALAL pon kite bertengkar..remaje yg xtaw mandi wajib pon rmai lg..baek banteras yg HARAM dulu..

counter statistics