Wednesday , December 7 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Pernikahan Zamarul & Diana Part 2

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

17 comments

  1. ehheeh testing 1st aaa tuh…. Oh! encemnye Zamarul

  2. meriah,cantik,indah tp xbrseri xkne kuntet ng mak andam gakny

  3. baju colour putih hijau tu terlalu simple…
    tak sesuai utk majlis bersanding….
    simple sgt…
    yang lelaki pun muka berminyak-minyak

  4. apsal letak gambo Datuk K..semak la!!

  5. selamat jugak menikah mereka ni.. hoho semoga kekal ke anak cucu.. janga la hangat2 taik ayam je. ye…

  6. Senang ati diorang dah SELAMAT…..hingga akhir hayat hendaknya…

  7. x mampu kot tu yg wt simple je..hahaa

  8. berniaga mcm2 tapi semua xda hasil lg,mungkin sbb x fokus dan konsisten kot.

  9. smoga kekal n bhgia ke anak cucu..amin,,,,,,,

  10. pengapit (fazura) lagi cun dari pengantin. apa kes? hahahahaha

  11. eh linda pregnant lagi ke??

counter statistics