Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Gambar pernikahan Zed Zaidi & Natalia Mustafa Kamal

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Natasha Hudson kini berimej baru berpurdah

Pelakon dan model terkenal, Natasha Hudson mulai tampil dengan imej baru kini berpurdah. Umum ketahui, ...

12 comments

  1. tahniah ler..jadi laki org dah

  2. alahai tebalnya mekap kak…lebih manis mekap yang natural.xperlu la lense yang terlalu biru mcm tu skali..dah mcm rupa org lain dah.cuba tgk kate middleton tu mekap sendiri aje.simple n sweet sgt!

  3. memaya.. Ko pehal nak komplen org. Majlis kawen dia, skati dia la. Benci betul aku org mcm ko ni. Suka cari buruk org lain. Padahal ko sbnarnya tunjuk buruk ko kat kat org, dengki.

  4. lawa ..padan ngan zed…selamat pengantin baru semoga bahagia hingga ke akhir hayat…dh ada isteri ni..kene le jaga hati dia…begitu juga natalia ye…

  5. jaga elok2 , jgn nikah 1-2 taun kalut nak p mahkamah syariah dah..

  6. tahniak kpa zed zaidi&wife dia

  7. tahniah…

    vampeta

    11:15am

    2-5-2011

  8. Elokla da kawen..huhu.. Jgn cerai berai sudaaa

  9. xberapa cantik… tp mgkin die baik… sbb tu zed terpikat… semoga berbahagia sampai ke akhir hayat…

  10. cantek 😀 sker tgok

  11. patung pakai cawat d

    awat pengantin pompuan kulit manggis. ingatkan ??????

counter statistics