Wednesday , December 7 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Pertunangan Elly Mazlein

(Gambar) Pertunangan Elly Mazlein

Fuh baru je bertunang tapi dah grand, Elly Mazlein telah menaiki kereta kuda ke majlis pertunangannya yang berlangsung di Dewan Berjaya, Bukit Kiara Equestrian Resort pagi tadi.

Majlis pertunang ini berlangsung jam 11.30 pagi tadi yang turut dihadiri 100 jemputan termasuk keluarga kedua-dua belah pihak. Tahniah Elly Mazlein dan tunangnya, Azmi.

Sumber dipetik: mStar

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

9 comments

  1. klu cm 2 klu ak kawin..ak nk naik kapal terbang la..hehe.. by anyware tahniah..

  2. baru tunang, dah pegang tangan, bgs2, dpt pahala kat suami dia nt

  3. macam dah kawen…
    tunang je pn

  4. la, ingatkan bapak dia. sebab sebelah tu mcm gambar dgn mak dia je.

  5. mcm tak sesuai…pa pun tahniah.

  6. ooo…BERTUNANGGGG…

  7. baru bertunang tetek dh melekat kat laki tu…baik nikah je terus….

  8. Errmm.. make up kureng la.. Biasanya Elly cantik..

counter statistics