Tuesday , November 21 2017
Home / Dunia Artis / Gambar pertunangan Misha Omar & Firos (6 gambar)

Gambar pertunangan Misha Omar & Firos (6 gambar)

Misha Omar telah selamat bertunang dengan pasangannya Firos pada jam 1 petang semalam. Majlis yang diadakan secara sederhana dan tertutup di Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan. Gambar penuh selepas ini.

Sumber dipetik: GUA Portal

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

7 comments

  1. cantek nya MISHA OMAR,,, baju biru, color febret aku arrrr,,,,,, suka suka suka…
    TAHNIAH,,,,TAHNIAH,,,,,, bila le aku punya turn,,,,,!!!!!!!!
    aiiiiiihhhhhh………….sabo je leh……………………………………………………………………………..
    ……………………………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………………………….

  2. Selamat bertunang

  3. fesyen org skrg kan bl bertunang dah meriah mcm nikah…siap tunang dtg lg….ms aku dl jgn arap la tunang nak msk umah…paling abis tunggu dlm kete coz org tua2 kt tak sopan n gopoh sgt2…

  4. tahniah sIs misha..smoga bkekaln hngga ke akhr hyat..`~

  5. wahh…wrna biruu ..cntek2….. congrt ..smoga kkal …ke jinjang plamin..ke ank cucu.

  6. bolehlah bah……………..

counter statistics