Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Gambar pertunangan Misha Omar & Firos (6 gambar)

Gambar pertunangan Misha Omar & Firos (6 gambar)

Misha Omar telah selamat bertunang dengan pasangannya Firos pada jam 1 petang semalam. Majlis yang diadakan secara sederhana dan tertutup di Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan. Gambar penuh selepas ini.

Sumber dipetik: GUA Portal

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

7 comments

  1. cantek nya MISHA OMAR,,, baju biru, color febret aku arrrr,,,,,, suka suka suka…
    TAHNIAH,,,,TAHNIAH,,,,,, bila le aku punya turn,,,,,!!!!!!!!
    aiiiiiihhhhhh………….sabo je leh……………………………………………………………………………..
    ……………………………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………………………….

  2. Selamat bertunang

  3. fesyen org skrg kan bl bertunang dah meriah mcm nikah…siap tunang dtg lg….ms aku dl jgn arap la tunang nak msk umah…paling abis tunggu dlm kete coz org tua2 kt tak sopan n gopoh sgt2…

  4. tahniah sIs misha..smoga bkekaln hngga ke akhr hyat..`~

  5. wahh…wrna biruu ..cntek2….. congrt ..smoga kkal …ke jinjang plamin..ke ank cucu.

  6. bolehlah bah……………..

counter statistics