Sunday , October 2 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Photoshoot Shaheizy Sam & Lisa Surihani hawt!

(Gambar) Photoshoot Shaheizy Sam & Lisa Surihani hawt!

Aduhh! Photoshoot ni walaupun 1 gambar je tapi ini boleh bikin hot satu Malaya ibarat perhimpunan Bersih. So sweet tapi kami menyirapppp sebab depan Lisa Surihani tu bukan kami! Tapi tetap tak boleh celen gambo yang Awal Ashaari pegang punggung Lisa Surihani kan? Hahaha! Gambo penuh after le lompat.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

15 comments

  1. Sama cantik sama padan..tp xsesuai plak.Dengan Abe yusri ok nie.haha

  2. ok lah tu.. sweet jer. 🙂

  3. habislah peminat diorang..mgamuk lpas ni..haha…

  4. 2 tone skin yang berbeza..ekeke

  5. sape la make up artist kampung gila bagi lisa warna lipstick camtu..

  6. mak ai macam warna tahi cicak je.tangan dia org.lisa lebih sesuai dgan abe yusry lagi lah ataupun lebih………sesuai lagi dgn aku he..he..he…

  7. mcm kurang perasaan disitu. hoho.

    kalu aeron aziz mesti lagi menjadik.

    die pandai menjiwai watak.

  8. padan giler,mmg sesuai sgt,berbanding ngan yusri

  9. i like both them !!

  10. arman dah normal

  11. something wrong somewhere la dis pic..

  12. jime kelate syp2

    meme song la duo nih…. i like.. hahaha…

  13. hahahha..suitable sgt lisa…
    different with yusri..
    see like very old…..
    gud luck

  14. padn jew ape, drpd ngn yusri..
    xpadn lgsong,, da tue ley,,

counter statistics