Thursday , August 17 2017
Home / Gossip Panas / Gambar Rambut Terbaru Fasha Sanda di ABPBH08

Gambar Rambut Terbaru Fasha Sanda di ABPBH08

Kesian tengok Fasha, sejak kena serang dengan peguam seorang kerabat di’Raja kerana pandai-pandai mencanang dia bakal mengahwini kerabat tersebut , namanya makin tenggelam di dunia seni tanahair. Dikatakan juga dia kelihatan agak takut-takut apabila berdekatan dengan wartawan hiburan.

fss

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Mamat bekas vokalis Exist mengaku ambil dadah, denda RM1000

Bekas vokalis kumpulan Exist, Mamat atau nama sebenar Mohd. Ali Kamarudin, 39, telah dijatuhkan hukuman ...

9 comments

  1. padan muka!

  2. tu le…hidup umpama roda kjp kita di atas jap di bwh

  3. ermmm… mmg padan muka..

  4. POYO..TU JE UTK DIE..HAHAHA

  5. aku x minat pun dia nih

  6. dah nasibnyer cm tur….
    pndai2 kau la nk idup…
    hingusan lg tu…

  7. pdn muka..
    hahahahahaaaaaaaa

  8. tak pa, lain hari boleh femes kembali, tapi kena berlakon BLUE FILM la… hahahahahaha

  9. mcm beruk sundal nih

counter statistics