Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Ridzuan Hashim dengan siapa?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

13 comments

  1. suka ati dia lah..

  2. ya ampunnn…xmalu btul!!mcm anak ikan dy jep..hohohoho

  3. pergh..

    heaven..

    anak ikan ka?

  4. dah cam ank ngan bapa….hhhmmmmm ntah ler dunia artis skrg ni mcm2 hal

  5. Pakej muka jehan Raja lawak betul..dgn gigi jonggang mcm halimah jonggang..hahahahha..lagi cantik didie..

  6. pangai mcm jamban

  7. ada ank istri ditinggal2kan tanpa sebarang nafkah,poya2 ngan ppuan luar ada plak dt.mkin tua mkin mnjadi ler

  8. kita ni manusia selalu camtu.. hanyut dgn nikmat dunia sementara ni.

    bang ridzuan hashim oi.. ingat sikit Allah tu.

    takut karang tengah bepeluk2 tuh , Allah cabut nyawa kita time tu camana… hishhhh… da byk insiden camni kita tengok kan.

    Allah tu maha esa… taubat ye..

    kejap je sedapp perempuan ni.. hahahahahhaha takuttttt

  9. ni mmg jantan tua xreti malu….mmg jantan tua kaki club ni…hai ingat2la RUMAH KATA PERGI KUBUR KATA MARI DH PAKCIK OIII

  10. nm pun retis.. gila clubbing..

counter statistics