Saturday , December 20 2014
Home / Gossip Panas / (Gambar) Rosnah Mat Aris Nampak Lurah

(Gambar) Rosnah Mat Aris Nampak Lurah

img_2843

Si tua tak sedar diri yang mengahwini lelaki muda, berambut perang ala mat salleh dan berpakaian seksi serta menggunakan nama Rasulullah S.A.W di suatu rancangan sehingga dia di’gam oleh RTM kerana kelakuannya.

Kredit: Jutaan terima kasih kepada effa_linda dari forum Cari.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

29 comments

    • rosnah ni nafsu kuda,jantan muda bole la tahan dengan dia. aku tgk mulut pun dh tau,sehari mesti mau plg kurang 2X. Dasar perempuan haprak

  1. hmmmh.. da mcm babi da..

  2. Cube korang tgk betul2 muke makcik ni..pastu korang g carik kat tenet or u tube citer pasal anak khinzir lahir rupe manusia…Renung-renungkan..Selamat beramal…huhu.

  3. hb xnasihat ke..xmanis ppuan yg telah bersuami berpakaian begini.org xngata isteri tp ngata kat suami,apasal xtego isteri pakai mcam ni..pakai elok2 pn klu lakonan bagus org suka jgak..cuba contoh penyanyi nora,xpernah pn dia pakai pakaian yg menjolok mata..tp suara bagus..ttap org suka.lbih2 lagi dah bertudung ni,manis sgt..lemah lembut orgnya..

  4. ni mmg jenis org tua x sedo diri..muke pong dah mcm hantu.huhuhu

  5. hem…sedar-sedarlah auntie oiiii……..ehheheh….

  6. apa dlm mulut dia 2

  7. BLH THN JGK BARANG DIE,KLU AKU DPT NI,SEMINGGU AKU X KLUAR RUMAH…SEDAP GILER NI…

  8. astagfirullahalazim…

  9. masya allah..seram aku tgk!

  10. stim giler….. kalau dapat, nyonyot tek sampai keras puting.

  11. nape korang kutuk akaknya….aku nye pasal lar….haha..lurah aku amcam? cun

  12. oit mkcik..dhsyatnya u…astaghfirullah..

  13. hampeh..huduh gler siot

  14. udah2 la tu rosnah. tak payah nak lebih2 la. takde gunanya. tak laku pun.

  15. ksihan.x sipa tahu lama mne kite hidup.. sedardirilah mkcik kite hamba allah yg paling mulia kite ade fikiran ade akal hidup kite hye smtara amalan bagai teman dlm akhirat.

  16. tuhan…bukekanlah hati dia

  17. Kahak hijau ke dalam mulut dia tu? mcm tengah berkahak je.

  18. KAHAK HIJAU PEKAT KE TU KAK ROSNAH?

  19. Lurah cun ? klu nk piaw meh aku msuk ke dlm mlut rosnah dgn snjta pasti ko trmuntah muntah

  20. Kak rosnah kawen dgn psngn yg lbh muda

  21. dalam mulut tu ada asam boi kaler ijau…kuakakakakakakakkaka….hmmmmm…tengah 'practice' aper tu auntie oiii…kuakakakakakakakaka

  22. CAM ANJING PERANGAI KO KAN?BANGKAI PUN KO NAK?SAH2 MAK BAPAK KO AJAR KO MAKAN SAMPAH KECIK2 DULU KAN?HMM KESIIIANNNNNN

counter statistics