Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Rubisa AF7 di rumah bersama keluarga

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

6 comments

  1. …awak dh x glam dh …,,abis AF abis lew glam…soooo terima lew kenyataan yg ''glamer tuh hnya sokojap''..huhuuuuuuuuuuu….jg ank n laki tuh leklok..

  2. Bila tengok keadaan rumah dia macam ni, terbayang pula rumah ibu bapa dia kat Sabah..rumah dia membesar..kesian..harap dia dapat membantu ibu bapa n' adik beradik dia kat sana..sama2 kongsi kesenangan..

  3. harap2 dia kongsi kesenangan ngan family dia… apapun respek gak kat dia sbb xsegan silu ajak crew trek selebriti ari tu ke rumah ibu bapanya…

  4. still respect her.she's the one who work to help her family….cant wait for her VC jangan bilang siapa2 by Mr. Jason J. Bullah :))))))))

  5. john dengan labunya

    xkenal aku

  6. sorry..tak kenal..

counter statistics