Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Saiful Apek nampak seluar dalam

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

9 comments

  1. hahaha~ tak bole bla~ 😆

  2. gamba tu tanak kasi kredit kat budiey.net ke?

    • budiey.net ke budiey.com??
      apa yg di'ambil dari budiey.com akan di'kreditkan seperti entri-entri sblm ini, kalau tiada kredit bermakna gambar tersebut bukan di'ambil dari sana

  3. pic belakang apek tu pun nmpk cam lain mcm jer…

  4. mediamalaya ni 'hmpir sama' dgn oh! bulan le ..

  5. hahahhahaha….klakonyer..
    wat aku nk gelak beso ar…
    wakakkakakak!!!!!!!!!

  6. aah la pic blakang tu cam bontot jer..cube tgk tol2

  7. haha..ak rase pusat…hahahahahahahahahaha…xbelh blay apek ngan senyum camtue…

  8. pancutkanisterianda

    pelik betulkan org kita ni.. kalo org cam fahrin ahmad tayang dada bukan main lg dpt liputan.. tak baik ni la.. tak baik tu la.. saiful apek ke.. mm.. yaasin senario ke.. x jd isu plak.. sedangkan sama je tayang dada.. pelik bin ajaibkan org kita ni..

counter statistics