Sunday , September 25 2016
Home / Lain-Lain / Gambar sebelum & selepas binatang diselamatkan (9 gambar)

Gambar sebelum & selepas binatang diselamatkan (9 gambar)

Tak semua binatang bernasib baik seperti mereka. Kalau uols tak suka binatang pun, harap ada perikemanusiaan dalam hati apabila melihat binatang-binatang seperti ini daripada didera atau dibuang. Ini gambar-gambar binatang yang telah diselamatkan dan kini dibela oleh tuan masing-masing. Lagi gambar after le jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

11 comments

  1. eeeiii teruknya keadaan sebelum. dan selepas sangat2 berseri.berutung dapat owner yang prihatin & penyayang 🙂

  2. syukur binatang ni dapat tuan yg prihatin & penyayang. ketara sangat perbezaan nya. 🙂

  3. ye la terharu melihat nye…syabas siapa yg melihara haiwan2 terbiar..

  4. semua nya jadi tomey2 belaka la…

    like ~

  5. ade jugak manusia yg berperikemanusiaan kat dunia ni…di harap akn kekal smpai ble2…

  6. gambo anjing yang berlari tu paling mantap perubahan 😛

  7. MEOOOOWWWWW

  8. syukur sgt masih ada manusia yg prihatin..

  9. Haiwan, walaupun tidak dikurniakan akal, tapi mereka ada perasaan. Kita sebagai manusia, dikurniakan akal oleh Allah, janganlah buat perkara-perkara yg mcm takde akal pada haiwan. Kalau benci sgt skalipun, nak buang diorg skalipun, buang la kat tempat2 yg mudah diorg nak cari makanan. Jgn diseksa. Belai mereka dgn kasih sayang, sbb setiap belaian itu akan dikurniakan pahala, dan mereka akan mendoakan kita.

  10. Ciannye…huhuk

  11. hmm kesian nyer semua haiwan2 tu:$

counter statistics