Wednesday , December 7 2016
Home / Isu Semasa / Gambar sekitar banjir kilat di Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur (7 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

7 comments

  1. teruk juga keadaan banjir hari ini lagi2 kat area yang sebuk dengan kenderaan yang mahu pulang dari tempat kerja…

    " Banjir Di Kuala Lumpur 13 Disember 2011( Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, Jalan Loke Yew ) " http://kozumiro.blogspot.com/2011/12/banjir-di-ku

  2. takziah pada mangsa bnjr

  3. banjir ni tak disangka. sbb memang semalam hujan terlalu lebat. kat wangsa maju pun sampai kabur jarak penglihatan sbb terlalu lebat. ditambah dgn angin yg sangat kuat. memang tak disangka banjir tu.

  4. kesian tengok owner keta yang tersadai tu…bukannya keta besar…gaji tak seberapa….nak repair banyak nak pakai duit…

  5. Allah menurunkan bala bencana seperti banjir sebagai peringatan kepada hamba-hambaNya..
    kembalilah ke pangkal jalan.. Allah memberi peringatan kepada penduduk Kuala Lumpur dan Malaysia amnya.. jauhi larangan-Nya. pemimpin-pemimpinku kembalilah ke jalan Allah jika kamu telah berpaling dan alpa dengan-Nya.. seungguhnya Allah itu maha mengetahui segala sesuatu..

  6. smga mereka tabah mengharungi bencana yang menimpa, kepada pihak yang berwajib, bantulah negara kita dahulu sebeum membantu negara lain….tgk lah betapa susahnya negara kita apabila dilanda bencana sebegini, adakah negara luar datang membantu…..tiada pun kan…..

  7. ya tuhanku selamat kanlah keluarga kotaku ini daripada bencana alam.
    semoga kalian bersabar menghadapi ujian allah.

counter statistics